27 sty 2017

349. Saszetka Kurza Stopka


To moje pierwsze starcie z techniką tapestry crochet inaczej ściegiem kilimowym. Efekt nie powalił mnie na kolana, ale zważywszy, że to pierwsze próby… 

 
Jeśli samo szydełkowanie uczy cierpliwości, to technika tapestry crochet uczy mega cierpliwości i pokory. Oczywiście z każdym rzędem jest prościej. Jak podpatrzyłam na filamach yotuba cały sekret tkwi w odpowiednim trzymaniu nitek w lewej ręce. Może to w tym tkwi sukces czyli szybkość dziergania? A może po prostu jak ze wszystkim trzeba nabrać wprawy? 

 
Dla lepszego komfortu użytkowania do środka saszetki włożyłam folię z teczki biurowej, co może widać na jednym ze zdjęć.

11 komentarzy:

  1. Piękne,nowa technika gratuluję,

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt świetny, bardzo mi się podoba :D. Kolejna technika do poznania :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda. :D Zawsze potrzeba chwili wprawy przy nowej technice, żeby śmigać później. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko i szykownie !!! Kurczę mnie ten wzór przypomina dawniejsze pepitko ,ale ja to starej daty jezdem :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA DOPIERO OD NIEDAWNA ROZRÓZNIAM KURZĄ STOPKę od pepitki

      Usuń
  5. Bardzo eleganckie ;) a jeszcze ta nowa technika... same plusy, pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne robótki> Robiłam kiedyś podobne na podstawie bardzo starej książki robótkowej, ale nie wiedziałam że tak się to teraz nazywa. Skusiłaś mnie, zajrzałam do linku jaki podałaś i chyba spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...