2 sty 2017

348. Ananasowe zazdrostki



Mam poważne opóźnienie w prowadzeniu bloga, ale lepiej późno niż wcale.

Do całkiem gładkiego, przezroczystego materiału firankowego dorobiłam wstawkę z ananasów. Efekt podoba mi się za delikatność. Specjalnie użyłam materiału przezroczystego, co widać na jednym ze zdjęć. Wstawkę wrabiałam od razu szydełkiem, nie doszywałam na maszynie. W tym celu obrobiłam najpierw brzeg materiału łańcuszkiem. Potem już było z górki.







Wszystkim zaglądającym do mojego bloga życzę zdrowia w całym 2017 roku! pozdrawiam
Jolcia

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :). Wyszło świetnie i ile szybciej. Zrobiłam kilka firanek to wiem jakie to pracochłonne :). Chyba wykorzystam pomysł, o ile tylko pozwolisz :). Tylko akurat za ananasami nie przepadam, ale przecież jest tyle innych wzorów :). Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystuj pomysł oczywiście. Ja ananaski lubie ale nie może każdemu z nas podobać się to samo, bo swiat byłby nudny haha. Kombinuj inny wzorek! Mnie nie chodziło o pracochłonnośc w zrobieniu firanki, ale chciałam uzyskac delikatnośc, przezroczystość i ładne rozłożenie na drążku- papa

      Usuń
  2. Bardzo piękne,eleganckie,Jolcia potrafi,wszystkiego najlepszego,zdrowia,pomyślności dla całej rodzinki,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Uluś, wszystkiego dobrego!

      Usuń
  3. Ananasy a wyszło bardzo elegancko. Śliczna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam wszystkie firaneczki przecudne , lekkie , piękne. Najbardziej urzekła mnie "mgiełka".Znalazłam jej schemat ale jest mało widoczny,jestem już starą 65 letnią kobietą i nie umiem s obie poradzić z powiększeniem jeżeli by Pani mogła mi pomóc będę bardzo mocno wdzięczna.Maria mój adres; meryka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu Ty jak zawsze wyczarujesz cudo . Delikatna, lekka i perfekcyjnie wykonana.
    Cieplutkie buziaki na ten mroźny czas :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zazdrostki, bardzo ładnie wyglądają w połączeniu z materiałem. Ja też ostatnio wykonałam, ale całe z kordonka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasmino nie moge sie do ciebie dostać komentować, chyba masz cos ustawione na blogu w ustawieniach

      Usuń
  7. cóż tu dużo mówić:) piękne ananaski, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...