15 gru 2016

347. Mitenki- tunezyjskie dwukolorowe dzierganie


Mocium Panie, me wyzwanie,
tunezyjskie dwukolorowe dzierganie

W kurzej stopce zakochałam się latem- miłość nie wygasła. I właśnie wzór kurzej stopki wydziergałam ściegiem tunezyjskim. Nic mnie nie powstrzymało, nawet brak długiego szydełka. Na zwykłym szydełku przerabiałam 47 oczek, ale to naprawdę maksimum jakie mogłam narzucić na szydełko. Kiedy robiłam dwoma jednakowymi nitkami, nie wychodził mi wzór ciekawie. Dopiero kiedy do czarnej nitki dołożyłam ciut grubszą białą nitkę, efekt mnie zadowolił i powstały następne mitenki. 



„Naumiałam” się z tej strony: https://pl.pinterest.com/pin/385128205616226790/

11 komentarzy:

  1. Piękniście wyszły,sweter takim wzorem zrobić to byłoby ekstra,zdolna jesteś,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uluś na facebooku widziałam sweterek długi zrobiony własnie tym wzorem. Bardzo ładny był, tylko trzezba mieć długie szydełko

      Usuń
  2. Bardzo ładne; świetny wzór.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tunezyjskim takie cuda - rewelka ! Zdrowych,spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mitenki w piękne ( kiedyś tak mówiono ) pepitko :) Lubię kontrastujące zestawienia :) Szczęśliwego ,zaczytanego i wydzierganego Nowego Roku Jolu i moc buziaków !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że książki ponad wszystko! buziole

      Usuń
  5. Dziewczyny za wszystkie miłe słowa serdecznie dziekuję

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...