10 gru 2016

346. Mitenki ściegiem tunezyjskim prostym



ZARAŻAM WIRUSEM TUNEZYJSKIM! … a tak naprawdę zrobiłam mitenki ściegiem tunezyjskim prostym  haha. Pierwsza moja praca tym ściegiem. W rzeczywistości ładne bordo, ale zrób człowieku dobre zdjęcie przy tym nasłonecznieniu.
O mały włos nie odrąbałam sobie ręki, robiąc sobie sama swojej ręce zdjęcie- ale to wszystko dla was haha.





Jak się robi? Banalnie prosto. I oczywiście nie miałam szydełka tunezyjskiego o takiej grubości jak należy, więc dziergałam zwykłym szydełkiem. Da się? Da 
 się.






12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Lila nie mów! tak od razu bez dojrzewania? haha

      Usuń
  2. Robię, robię :) Też :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jakiś czas temu zakupiłam szydełka tunezyjskie i do tej pory zbieram się, aby coś nimi stworzyć ;)
    Świetna praca.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konga najgorsze jest to że ja robiłam na zwykłym szydełku, któtkim.

      Usuń
  4. No proszę,Jolka poradzi sobie,są piękne,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty mnie znasz skarbie, nie takie trudnosci sie pokonuje haha

      Usuń
  5. Szczęście, że ręka na miejscu :D. Dobrze, że już niedługo dnia nam zacznie przybywać bo obecnie zrobienie w miarę dobrego zdjęcia graniczy z cudem (przynajmniej z moimi umiejętnościami). Mitenki bardzo mi się podobają, ale ścieg tunezyjski to dla mnie jeszcze czary mary :D. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściegi tunezyjskie to banały Kasia , ja ci to mówię. Światło do zdjęć to faktycznie masakra. Najlepsze wg mojego doświadczenia wychodzą przy świetle naturalnym, ale nie chcę sie tu wymądrzać, bo mam z tym duże trudności.

      Usuń
  6. Naprawde sliczne! Pieknie "wzorek" widac; moim zdaniem dodaje elegancji ten scieg. Swietny pomysl uzyc go przy mitenkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam z premedytacja użyć "surowego" ściegu, jak by to nie zabrzmiało

      Usuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...