4 paź 2016

342. Serweta koronka MNIAM, MNIAM


Bardzo spodobał mi się koronkowy element, który  zobaczyłam w internecie. Z ciekawości postanowiłam próbkę wydziergać. W miarę zaznajamiania się z tematem, okazało się, że jest mnóstwo wariacji tego samego wydawałoby się elementu. Jedno je łączy- każdy element jest pracochłonny, ale mimo to jednak warto. Próbowałam je robić z Maxi ale według mnie wychodziły za duże.  I przerzuciłam się na Muzę, element nie jest wiotki, ale zwarty. 



My inspiration:

żródło:http://www.liveinternet.ru/users/jolad6/post399749992/
Autorem pracy jest  Tuija Lommi ( http://tuuni.blogspot.com)

13 komentarzy:

  1. Śliczna. Tylko ta ilość pikotków jest ogromna. Podziwiam, bo to chyba najgorsze do dziergania, co może być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać o tych pikotkach, bo one własnie sa łatwiuśkie w tym wzorze

      Usuń
  2. super piękna,a mnie w ogóle elementy przerażają jak zwykle,Tobie cudnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór elementów :-) Śliczności !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. tiaaaaaaaaaa skąd ja to znam, zrobię jeden elemencik na próbę żeby zobaczyć jak to wychodzi i ani się obejrzę a już serwetka gotowa ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś ja mam raczej odwrotnie, zanim powstanie jedna serweta robię 50 próbek

      Usuń
  5. Cudowna serweta!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Misternie i cudnie wykonana serweta !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serweta Jolu. To już tak jest,że ciekawe wzory często bywają bardzo pracochłonne,ale tym większa jest satysfakcja po wykonaniu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. WSZYSTKIM kobietkom- serdeczne podziękowania za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...