15 wrz 2016

341. Bluzka na drutach Kurza Stopka (to tak przewrotnie)

Bluzka czarna prosta aż do bólu, a jednak coś w sobie ma haha i to dosłownie. Ale po kolei.

Bluzkę zrobiłam na drutach od góry ku dołowi z włóczki tasiemkowej, z tzw. odzysku. Na marginesie dodam, że od pach robiłam bezszwowo i o dziwo nic się nie ściąga na prawo czy lewo. Bluzka bardzo prosta, a jej jedynym urozmaiceniem są dziurki wokół dekoltu. Taki niegroźny pomysł wykluł się w mojej głowie. Od początku te dziurki były po coś. 
Planowałam wpleść w nie... korale.
W trakcie dziergania bluzki, w tak zwanym międzyczasie dorobiłam się spódnicy ze wzorem kurzej stopki. Tak się szczęśliwie złożyło, że zostało kawalątko materiału. Reakcja była błyskawiczna. Uszyłam wąziutki paseczek i wplotłam w dziurki. Taki sposobem dość fajnie bluzka skomponowała się ze spódnicą. Nie, no nie mogę być skromna- to jest Jolci genialny pomysł haha.
 Na dzień dzisiejszy mam trzy możliwości noszenia bluzki:

-bluzka z samymi dziurkami

- bluzka z wplecionymi koralami

- bluzka z paseczkiem materiału 

 Niewykluczone, że są jakieś jeszcze inne możliwości, które może wam przyjdą do głowy? Podzielicie się pomysłami?

Nikt mi nie uwierzy i ja sama sobie nie wierzę, że kiedyś tam nie byłam fascynatem wzoru kurzej stopki.

Jak to się gusty zmieniają.

10 komentarzy:

  1. No genialna Jolcia! genialna!!! Tyle możliwości. Pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórzę,genialne, bluzka superowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł! Bluzeczka rewelacyjna, a z koralami lub tasiemką - doskonała !
    Genialna jesteś - całym sercem to potwierdzam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak się właśnie zastanawiam co niby ta kurza stopka ma do rzeczy? ;) :P ale może ja niekumata jestem :)
    każda opcja jest fajna - koraliki jakoś mi się najbardziej spodobały, ale jak się tak dobrze zastanowić to ja myślę że te dziurki są po to, żeby tam coś było widać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł, zupełnie zasłużenie jesteś z niej dumna ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wymyśliłaś. Bluzka pięknie komponuje się ze spódnicą. Taka dekoracja koralami bardziej mi się podoba, niż gdyby tradycyjnie były założone na szyję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolcia miała fajny pomysł :D. Wyszło super ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka! Podoba mi się wersja z koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kobietki ja tak pół żartem pisałam o tej mojej "genialności"- Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...