13 lip 2016

335. Koralowa bluzka z ażurową wstawką


Na przekór mojej pasji szydełkowej musiałam wydziergać coś drutami.

I dzisiaj rozprawa o tym, jak to nie wszystko się Jolci udaje. Widać na ostatnim zdjęciu (na ostatnim, bo nie ma się czym chwalić haha) czarno na białym, a raczej koralowo na białym jak uciekał mi wzorek na prawo. Łudziłam się że toto się wyrówna w trakcie noszenia, aż przyszedł taki dzień… prucie tak bardzo nie bolało. Nitka gruba, tasiemkowa, luźno dziergana, łatwa do sprucia.

Ostateczna wersja bluzki przedstawia się następująco: przód gładki, dekolt głęboki, a z tyłu niespodzianka- ażurowa wstawka. Minimalnie inny wzorek, a kolosalna różnica w układaniu się całości. Teraz nic nie ucieka na prawo czy lewo.






Spodobało mi się wykończenie szala znalezione w internecie. 

 źródło: www.twistcollective.com


I coś takiego próbowałam intuicyjnie zrobić. Na źródłowej stronie jest tutorial, ale rzecz robiona jest od dołu do góry, a ja robiłam bluzkę od góry w dół. Te pętelki to najnowsze osiągnięcie naukowe Jolci w dziedzinie dziergania podpatrzone w Internecie. Niestety pętelki zawijały się w trakcie noszenia bluzki w górę i musiałam je połączyć półsłupkami ostatnim rzędem. W efekcie wyszły mi dziurki na samym dole bluzki. Niespodziewane, niezamierzone, ale do przygarnięcia.

Nie tak dawno trafiłam na prosty rysuneczek jak wykonać takie pętelki szydełkiem w trakcie roboty na drutach. Gdzieś mam zachowane zdjęcie, ale teraz rozstąp się ziemio. Jeśli znajdę to wstawię tutaj.

 A to moje byłe nieszczęście:

 Ponowna edycja wpisu:
Rysuneczek który może się przydać do nauki wykończenia szydełkiem rzeczy robionych na drutach


My inspiration:



10 komentarzy:

  1. Fantastyczna bluzeczka :-) Śliczny kolor i świetny pomysł z ażurem z tyłu - bardzo mi się podoba.
    Wykończenie bluzeczki rewelacyjne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzeczka, ładny kolor i wstawka ciekawie zrobiona.
    Podziwiam zdolności :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wyszło. Przeżyłam kiedyś koszmar robiąc bluzkę ściegiem ażurowym o nazwie "siateczka". Siateczka i owszem była, ale przód/tył bluzki były kształtu równoległoboku. Myślałam,że padnę ze złości. No cóż, prucia było sporo i potem zrobiłam to szydełkiem.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie robiących na skos haha. Ale powiem ci że teraz modne są takie fikuśne kształty, wszystko zalezy od przeznaczenia robótki i wizji właścicieli odzieży. Ja na razie jestem tradycjonalistką

      Usuń
  4. Bluzka ślicznie się prezentuje z ażurem z tyłu, jest bardzo oryginalna,a koralowy kolor podkreśla piękno dzianiny;) Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna,Jolcia jest zdolna dziewczyna.Tobie oryginał (ten krzywy spruty)i tak ładnie wyszedł,ja też chciałam kiedyś takie cudo zrobić,mnie to dopiero wyszło,naturalnie sprułam,ale jest super,dziergaj dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo następna istota która lubi skosy haha. Fajnie że jest nas tak dużo

      Usuń
  6. Prześliczna bluzka :)i kolorek też super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny , dziękuję za ciepłe słowa pozdrawiammmmm!

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...