22 kwi 2016

330. Tunika szydełkowa wg projektu Marielli Burani

Bawełna, szydełko, łapki dwie nie lewe i powstała tunika.
 

Jestem całkiem nieskromna, bo muszę przyznać, że tunika dzisiaj prezentowana wyszła mi zdecydowanie ładniejsza niż ta robiona kilka lat temu Na efekt ostateczny wpływ miały nici. Są grubsze niż te, z których robiłam tunikę czarną i to zadecydowało o wyrazistszej fakturze tuniki. No i ten niebanalny granatowy kolor. Chociaż nie jestem fanką kolorów niebieskich, ale zakochałam się w tym odcieniu granatu (YarnArt). 


Myślę, że w przypadku tej tuniki im grubsze nici, tym efekt lepszy. Korci mnie, aby zrobić tę tunikę z nici- włóczki tasiemkowej, ale z drugiej strony pole manewru przy wzorze będzie mocno ograniczone. Może kiedyś porwę się z motyką na słońce, ale nie dziś. Dzisiaj głowa zajęta czymś innym.
My inspiration:

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko!

18 komentarzy:

  1. Śliczny wzór i piękny kolor:) super tunika:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna tunika :-) Cudna mieszanka wzorów - bardzo mi się podoba :-)
    Cudny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ona cudna! Jasna halka, to jest to.☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna! Uwielbiam takie kolory :) Super wygląda na białym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tunika piękna, to oczywiste. Ja podziwiam Cię za to,że nie mając schematu tak wiernie odtworzyłaś projekt kreatora mody. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko myślałam, że to wzór dość znany. Ze wzorem z gazetki

      Usuń
  6. Śliczna tunika, ja uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego kolorku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta tunika;i wzór i kolor. Projekt zachęca do dziergania :D
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknośći, lubię taki kolor, ciekawe co Jolcia teraz dzierga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tunika jest cudowna.Piekny zestaw wzorów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry.
    Szukałam w internecie informacji o kordonkach i ... "wylądowałam" u Pani. Tunika bardzo ładna, później pooglądam inne prace i trochę się rozgoszczę na Pani blogu.
    Ponieważ zdążyłam przeczytać, że robiła Pani rzeczy z różnych kordonków, mam do Pani pytanie. Chcę zrobić bolerko - żakiecik do letnich sukienek, mam do wyboru Maxi i Muzę 10. Jak Pani uważa, który kordonek będzie lepszy?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. żaden- obydwa maxi jest za szorstki, a muza szorstka i za cienka. Pokaż albo wzór albo model, zebym miała lepsze pojęcie o twoich planach to lepiej doradzę. Z maxi robiłam na początku moich doświadczeń saydelkowych, teraz bym z niego nie zrobiła, ewentualnie bluzeczkę bardzo dziurzastą na grubym szydełku, albo połączyłabym maxi z innym kordonkiem. Doradzę ci ale napisz coś wiecej. jestesmy na ty- pisz na poczte prywatną jolad6@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolcia dziękuję,Ulcia poczytała w necie porady na forum, stary niechciany dezodorant Andrzejowy poszedł w ruch,trochę soli i do słoiczka wlałam ocet,super nie pachnie,na razie 2 dni spokoju,po zebraniu gałązek pierwszy raz na następny dzień był nowe,na razie ok.
    Zastanawiam się jak umocować szmatki z octem na parapety bo tam sobie ubikację zrobiły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Toż to dzieło sztuki, pięknie przeplecione wzory, i do tego fantastyczny kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje pięknie za miłe słowa i pozostawione komentarze

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna tunika! podziwiam mistrzostwo władania szydełkiem!

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...