30 mar 2016

328. Sukienka szydełkowa według projektu: Foley + Corinna

Lato zbliża się szybkimi krokami. Na tę okoliczność Jolcia wydziergała rękami, szydełkiem i kordonkiem sukienkę wg projektu Foley + Corinna . Jest to moje powtórne wykonanie tego projektu.






Pierwszą sukienkę wyszydełkowałam w kolorze żółtym i trudno dziś stwierdzić, która ładniejsza: biała czy żółta- muszę postawić znak równości. Praca z białym kolorem o tej porze roku to bajka.

Sukieneczka ma na plisce przygotowane koluszka pod guziczki, na zdjęciach ich niestety nie widać. Myślę, że guziczki nadadzą dodatkowego charakteru sukieneczce.

Halka w kolorze? białym? a może to zbyt oczywiste?

My inspiration:

21 komentarzy:

  1. Przecudna!!!!Co to za kordonek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolcia,ona jest prześliczna, kawał cudownej roboty,masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna - jesteś mistrzynią w szydełkowaniu sukienek:) bardzo mi się podoba:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, fantastyczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowa sukienka :-) Przepiękny fason i doskonały kolor.
    Po prostu cudo !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna!Piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow i to podwójnie :) z czego robiłaś - ile poszło - bo nie doczytałam? Halka? możesz w każdym kolorze świata i będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam ,już drugi raz taką efektowną sukienkę zrobiłaś,to wielka praca, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Joluś! po prostu cudo, możesz pod nią wszystko założyć i będzie bosko! W takiej kreacji możesz poczuć się jak bogini! pozdrawiam hel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest cudowna.Wzór jest piękny.Sukienki jeszcze nie robiłam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama planuje ją zrobić i nie zdecydowałam jeszcze w jakim kolorze. Twoja wygląda jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka. Bardzo mi się ten projekt podoba.
    Wydaje mi się, że w innych pastelowych kolorach ten wzór też będzie ładnie wyglądał.
    Pozdrawiam wiosennie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka. Bardzo mi się ten projekt podoba.
    Wydaje mi się, że w innych pastelowych kolorach ten wzór też będzie ładnie wyglądał.
    Pozdrawiam wiosennie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. serdecznie dziekuję za każde dobre słowo- pozdrawiam was

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...