7 mar 2016

327. Kołnierzyk szydełkowy Rudzik

Nikt mi nie zabronił, więc wydziergałam Rudzika (nitka ruda z białym oplotem), w planach jest jeszcze kołnierzyk Miętus, a tak naprawdę to w pierwotnych planach miał być czarny Bambo. Nie ma to jak sobie różne rzeczy planować, a życie pisze swój scenariusz.

W każdym bądź razie kwestia znalezienia tylko odpowiedniej bluzeczki, a kołnierzyk szydełkowy może na stałe zagościć na szyi nie tylko grzecznej dziewczynki. Bluzeczka to klucz… a kołnierzyk milutki, przyjemny w dotyku, trzyma formę. Można go luźno nałożyć i spiąć guziczkiem lub przyszyć na stałe do bluzki.



12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i oryginalny kołnierzyk:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kołnierzykami to ja się nigdy nie pokocham...chyba mam uraz po podstawówce.
    W tamtych czasach szkolnych (znaczy zamierzchłych)jako jedyna nosiłam biały wykrochmalony kołnierzyk.Reszta miała w nosie regulamin...w tych starszych klasach 6-8:)
    Ale Twój jest uroczy...z bluzeczką prezentuje się całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny kołnierzyk :-) Kolor super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny słodziak! Od zawsze lubię coś przy szyi, albo z biżuterii, albo z szaliczkokołnierzykoapaszek. Bardzo mi się podoba, tym bardziej, że kocham róże. Pozdrawiam serdecznia hel

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy,piekny kołnierzyk,
    Jolka Ty jesteś dobra w elementach,nie wiem już łapotologicznie wytłumaczyc jak łączyć kwadraty i trójkaty na chusty,z takich elementów chyba robiłas bluzkę,ja juz wiem ale pani której tłumaczyłam chyba nie wytłumaczyłam,na szydełkomani jest temat od Odarpi i Urszuli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kołnierzyk :-) Niebanalny w pięknym kolorze - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł í bardzo ładny kołnierz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Bardzo oryginalnie wygląda ten kołnierzyk.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolcia,napisałam i czekam na odpowiedź jak sobie radzi,

    OdpowiedzUsuń
  12. Kołnierzyk super ozdobi proste zwyczajne ubranie ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...