26 paź 2014

323. Zazdrostka szydełkowa Meduza

Wyszydełkowałam zazdrostkę do łazienki w ramach mojego bardzo skromnego podziękowania dla Susanne.



W swojej wielkiej dobroci nie dość, że rozstała się z pamiątką rodzinną w postaci szydełek, to jeszcze przesłała je do mnie przez kawałek świata. Dziękuję ci serdecznie Susanne!
 


To, co nawet w bardzo niesprzyjających okolicznościach powinno mi zająć góra tydzień, to zajęło mi pół roku bez mała. Z reguły nie jestem taka niesłowna, ale dopadł mnie totalny dół i nie było na niego mocnych.






Zazdrostka ta stanowi połączenie wzoru gazetowego i twórczości mojej własnej. Brzegi meduz i muszli obrobiłam kordonkiem Stokrotką wzorem rakowym.


Robiłam ją z nici Talia 30, podwójną nitką. Chwalę sobie te nici, bo zachowują biel i dobrze przyjmują krochmal. Jedynie trzeba uważać podczas prasowania, prasuję je na II stopniu, bo to nie są nici bawełniane.  


Puzzle Pocałunek -Klimt, producent Trefl


Całkowicie zapomniałam pokazać wam puzzle, które ułożyłam już jakiś czas temu. Pisałam o moich puzzlowych początkach wcześniej. Przeczytałam w internecie, że ludziska takie obrazki oprawiają w antyramę i tak właśnie uczyniłam, ale nie spodobał mi się efekt i obrazek dostał ramkę, chociaż nie wiem jeszcze jaki kolor by tu dopasować. Na razie ramka jest w kolorze surowego drewna. Gdybyście miały jakieś sugestie, to bardzo proszę o rady.


Puzzli z premedytacją nie przysłoniłam ani szybą, ani pleksą. Marzą mi się jeszcze inne obrazy puzzlowe z tematyką marstwo, ale zastanawiam się nad ilością puzzli. Mam ochotę na 1500, (apetyt wzrasta w miarę jedzenia haha), ale ponoć są nieporęczne do rozłożenia się z nimi na stole na przykład. Macie może jakieś doświadczenie z taką ilością puzzli? Wchodzić w ten proceder czy nie?


12 komentarzy:

  1. Bardzo ladna zazdrostka, motyw morski swietnie pasuje do lazienki... mi tez by sie taka przydala :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny motyw do łazienki, bardzo mi się podoba ta zazdroska, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zazdrostka, świetnie tematycznie nawiązuje do pomieszczenia :) Ramka wg mnie najlepiej pasowałaby ciemna, może np. palisander? Z puzzlami nie mam doświadczenia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna firaneczka do łazienki - piękny motyw. Bardzo mi się podoba :-)
    Jeśli chodzi o puzzle to mam marne doświadczenie. Ramkę za to pomalowałabym na jakiś kontrastowy kolor... czerwony...? Chociaż tak, jak jest teraz również bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda taka zazdrostka w małym okienku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta firaneczka, a że z motywem morskim to idealnie do łazienki pasuje.
    Zdarzło mi się układać tak duże puzzle. Wykorzystywałam do tego celu pokoik (podłogę) w którym rzadko ktoś przebywa; Tak, że nikomu to nie przeszkadzało i spokojnie mogłam sobie układać.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. firaneczka słodka, to pokaż to szydełko co? a obraz wyszedł ekstra,nic nie poradzę bo zbyt nerwowa jestem na te kawałeczki,

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdrostka bardzo ładna (ja niestety nie mam okna w łazience i żałuję, że nie mogę mieć takiej lub podobnej) a ramka do Klimta tylko złota według mnie :) Pozdrawiam - Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Jolciu, bardzo Cię lubię i zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze są te ślimaczki i meduzy :) ja ma dwa obrazy z puzzli w domu z krajobrazami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykle pomysłowa, świetnie wykonana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...