5 paź 2014

322. Opaska na koka Warkocz

Wymyśliłam sobie, że zrobię opaskę na koka. Wyszło mi jak niżej: 

Kolorystycznie wybrałam bawełnę w kolorze lnianym. 

Drogą prób i błędów szerokość ustaliłam na 16 oczek na druty nr 2.

Czyli 

1rz.: 2 prawe, 12 prawych, 2 prawe
2rz.: 2 prawe, 12 lewych, 2 prawe
3rz: 2prawe, 12 prawych, 2 prawe
4rz.: 2prawe, 12 lewych, 2 prawe
Itd. do 10 rz.
11 rz: : 2 prawe, zamykam 12 oczek,2 prawe
12rz: 2 prawe, 12 oczek nabieram, 2 prawe

I powtarzałam aby utworzyła mi się pożądana długość. W trakcie robótki już plotłam warkocz, aż cały obstał mi koka. Zdjęcie poniżej w trakcie roboty.

Przy takiej cienkiej nici trudno uchwycić na zdjęciu obkręcenie pierwszego paseczka, a to jest kluczowe dla całej sprawy. Więc podpinam tu linka z którego ja też korzystałam- dziękuję właścicielce pracy. Chciałam na samym końcu wszyć okrągłą gumkę w kolorze beżowym, jednak w pasmanterii nie mają takiego koloru, więc zrezygnowałam i tylko zeszyłam warkocz od wewnątrz. Widać na zdjęciu poniżej:
 

Łapałam te oczka brzegowe z obu stron, żeby warkocz trzymał formę na zewnątrz.
Pozdrawiam was!

16 komentarzy:

  1. Fajnie to wymyśliłaś ! Też kiedyś chodził mi po głowie tak robiony warkocz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł ,bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna opaska :-) Wspaniały pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta opaska na koka, bez dwóch zdań, ale przede wszystkim fantastyczny jest kok - ja takiego zrobić nie potrafię, więc uważam, że to mistrzostwo swiata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrafisz, potrafisz, Wrzuć na youtuba "kok na wypełniaczu"

      Usuń
  5. Jolu opaska piękna ,a kok wykonany doskonale. Podziwiam twoje fryzjerskie umiejętności :)
    Ja z lenistwa i wygody obcięłam włosy na krótko :) A i jeszcze muszę się przyznać ,że i tak nie wiem jak z tej drabinki zrobiłaś taki piękny warkocz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie z lenistwa zapuścilam włosy, naprawdę. Dałam tam linka jak z drabinki wyszedł kok, przeoczyłaś?

      Usuń
  6. ach ten blond koczek, opaska cudowna w zestawie z kokiem,pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny pomysł!!!:))) pozdrawiam i zapraszam do odwiedzinek :) millaneart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może nie genialny, ale zawsze to jakaś odmiana

      Usuń
  8. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne włosy i opaska też ładna.
    Świetny pomysł. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...