12 cze 2014

319. Osłonka na doniczkę




W sumie nie wiem czy mogę tę pracę zaliczyć do kategorii papierowa wiklina, bo tu nie plotłam tylko skręcałam. W każdym bądź razie wróciłam do papieru na moment. 


Kółeczkowymi kształtami zachwycałam się od jakiegoś czasu. I od zachwytów przeszłam do czynów. A czyny były takie: 

Miałam resztki papieru komputerowego z kopiami : w kolorach biały, różowy, żółty. Z tego papieru uformowałam w rurki. Z rurek zrobiłam kółeczka- formowałam je na montewce. Kółeczka połączyłam klejem i pomalowałam kilkukrotnie lakierobejcą zieloną i żółtą. Doniczka wyszła taka cieniowana, myślę że ten papier zrobił właśnie taką robotę. 


Nie przypuszczałam, że wzór kółeczkowy jest tak pracochłonny. Miałam ochotę wyrzucić to wszystko do kosza. Rozłożyłam robotę na 3 dni. To już za mną. I efekt przeszedł moje oczekiwania. Warto było.

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, warto. Bardzo efektowna osłonka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto było oj warto.....pieknie kółeczka wyplotłaś.Super.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Osłonka jest bardzo efektowna, widać też że pracochłonna. Podziwiam pomysł i pracowitość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osłonka wygląda wspaniale, jestem miłośniczką papierowej wikliny(mam spora kolekcję z wymian) ,tego typu sploty bardzo mi się podobają ale na "szczęście" mam małe mieszkanie, b w przeciwnym razie miała bym ich dużo więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowa ta osłonka ;-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszła super. I forma i barwa. Serdecznie gratuluję hel.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny pomysł i wykonanie ale nie kręci mnie papier,podoba mi się ale sama robota (chyba do kosza by trafiło),ja nerwowa do takich rzeczy,

    OdpowiedzUsuń
  8. No, odwaliłaś kawał solidnej roboty. Efekt fantastyczny. Pogratulować pomysłu - Pozdrowienia - hejo-ka

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto takie coś zmordował ten wie ile to pracy kosztuje. Wydedukowałam, że ty wiesz- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Osłonka super oryginalna i efektowna. Pozazdrościć pomysłu i wykonania

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...