18 maj 2014

318. Opaska na głowę

Witam się z wami po dłuższej nieobecności. Intuicja mi podpowiada, że troszkę martwiłyście się o mnie. Wszystko w porządku.


Wydziergałam szydełkiem opaskę na głowę. Wzór niewyszukany, ale nie o wzór mi chodziło lecz o funkcjonalność przede wszystkim. Zrobiłam tę opaskę z bawełny i jestem zadowolona, bo o wiele lepiej trzyma się na włosach niż np. akryl.





Ciekawe jak wiele z was próbowało samej sobie zrobić zdjęcie głowy- godzinę … tylko mi to zajęło, a efekt i tak mizerny.



Pozdrawiam wszystkie kobietki!




8 komentarzy:

  1. Opaska prezentuje się fajnie, aż nabrałam ochoty by samej takową wydziergać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja próbowałam zrobić kiedyś zdjęcie mojej fryzurze (w lustrze). Efekt był mizerny ale wiem jakie to trudne. Opaska fajna i jak sama powiedziałaś - funkcjonalna. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, pomysł znakomity. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że nareszcie się odezwałaś :-)
    Opaska na włosy rewelacyjna. Szczególnie podoba mi się na Twoich włosach - świetnie się spisuje i wspaniale wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie i stylowo, czułabym się jak dama... pozdrawiam hel ;)
    Grafika też nowa, a poza tym pastelowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie żałuj tej godziny bo zdjęcie rewelacyjne, możesz na jakiś konkurs wysłać, opaska i Twój profil prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda ta opaska na Twoich włosach. Nigdy nie stosowałam takiej ozdoby do upięcia, ale widzę, że czas najwyższy to zmienić :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful headband!!!

    Greetings

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...