3 kwi 2014

317. Zazdrostka szydełkowa do łazienki „Na dnie morskim”




O moich zamysłach nad zazdrostką do łazienki pisałam nieco wcześniej. 

Wreszcie mogę się pochwalić. 


Stwierdziłam, że nie ma to jak samej sobie zaprojektować zazdrostkę. 

Można wtedy umieścić na niej to co się chce. Ja wiedziałam, że na 

pewno muszę mieć konika morskiego w punkcie centralnym zazdrostki, 

poza tym widziałam oczami wyobraźni ryby i muszle. Całą zazdrostkę 

zaprojektowałam sobie w Excelu. Zrobiłam sobie krateczkę w arkuszu i 

nanosiłam wzory. Łatwo się przemieszcza elementy już naniesione 

przez wytnij, wklej. Takim sposobem stworzyłam kilka wersji tej 

zazdrostki i w końcu wybrałam tę, która mnie zadowoliła. Muszle 

wyszydełkowałam osobno i naszyłam je na zazdrostkę. 

Poniżej zdjęcia bez lampy błyskowej, trochę ciemne, ale za to chyba 

lepiej wzór widoczny.





Pozdrawiam wszystkie koleżanki tu zaglądające! trzymajcie się

 cieplutko!

12 komentarzy:

  1. Wspaniała firaneczka :-) Rewelacyjnie ją zaprojektowałaś - jest cudowna. Konik morski piękny, ale mnie najbardziej zachwyciły doszyte muszelki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta firaneczka;- bardzo pomysłowa. Podoba mi się ten morski temat.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna no i gratuluję projektowania, pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna ta zazdroska . Nie dość ,że prawie wszystko ta kobita umie ,to jeszcze projektuje :) No i być tu z siebie zadowolona ( hi, hi )
    Jolu jesteś WIELKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyw morskiego konika do łazienki wymarzony, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna firaneczka, fantastyczny motyw i te muszelki.... Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale z przyjemnością dołączam do twojego bloga jako obserwator, ponieważ to, co robisz jest wykonane bardzo estetycznie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Lindo, maravilhoso trabalho!

    Um abraço,
    Rose
    Pink Rose Crochet

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny projekt no i oczywiście wykonanie. Coś mi się wydaje, że za tym projektem będą następne ;-)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...