13 lut 2014

315. Szalik na drutach „Z Błyskiem”



Ostatnio łaskawym okiem spoglądam na urządzenie zwane drutami. Co 

się z tym wiąże? Godziny spędzone w Internecie i przeszukiwanie stron 

ze wzorami na druty.



A w ogóle wpis powinien brzmieć 
„Od reklamacji obuwia po nowy szalik”

Buty w kolorze beżowym kupiłam trzy miesiące temu. Niestety 

porozklejały się w miejscu obcasów. Reklamacja została uznana, Dalej 

piszę ku przestrodze innym: sprzedawczyni nie zgodziła się na 

wymianę obuwia w ramach tego samego modelu. Bo cała partia została 

wycofana. Nie zgodziła się także na zwrot pieniędzy. Zaproponowano 

mi odebranie innego modelu butów dostępnego w sklepie lub torebki 

lub portfela. Jolcia nie w ciemię bita, doszukała się w przepisach, że 

wymiana w ramach reklamacji powinna dotyczyć tego samego modelu 

obuwia. I nie zamierzałam także chodzić po ulicy z torebką na nogach. 

Jednak potrzebne mi były buty. Sprzedawczyni ustąpiła, kiedy jej 

powiedziałam, że mam umówione spotkanie w biurze Rzecznika Praw 

Konsumentów. Pieniądze zostały mi zwrócone, a ja na okoliczność 

przebytego stresu kupiłam nowiuśkie dwie pary butów: żółte i czarne. I 

stąd ten szalik, do nowych butów. 



Mocno ograniczyła mnie ilość włóczki, bo ostatni motek kupiłam. 






Wykorzystałam tu dwa wzory: jeden dostępny pod linkiem, a drugi 

wzorek to po prostu 3 rzędy prawych, 3 rzędy lewych, 3 rzędy prawych 

itd.


Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Rewelacyjny szalik :-) Uwielbiam włóczki z błyskiem, a Twoja jest doskonała. Wspaniałe wzory.
    Cieszę się, że Ci się udało odzyskać pieniądze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny szalik, piękny kolor. Całość wygląda tak szlachetnie. To słowo najbardziej m,i pasuje:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam Twoje druty,moje mnie tak nie słuchają,a ja ciągle myślałam że kochasz tylko szydełko,szalik cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak myślałam, że kocham tylko szydełko haha

      Usuń
  4. Szalik jest rewelacyjny - bardzo podoba mi się kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto walczyć! Szalik świetny, druty Cię kochają ;) pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  6. Eleganckie i daje tyle możliwości noszenia. Śliczne. Ta połyskująca nitka dodaje jeszcze uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szalik, super kolor;-}Pozdrawiam serdecznie


    OdpowiedzUsuń
  8. Szalik bardzo ciekawie zrobiłaś. Z butami mimo wszystko miałaś szczęście. Mnie 3 razy zdarzyły się felerne, właśnie zimowe i za każdym razem zanim je wymieniono lub naprawiono, to musiałam kupić drugie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także obawiałam się złego obrotu sprawy, ale dużo szwendałam sie przez ostatnie lata po urzędach i zdecydowanie mam większe doświadczenia w wielu życiowych sprawach- to mi chyba pomogło

      Usuń
  9. Sprawę z reklamacją butów załatwiłaś wzorowo.
    Szalik wygląda oryginalnie--podoba mi się.
    Lubię rzeczy, które można nosić na kilka sposobów.
    Pozdrawiam gorąco Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor i fajny fasonik szala. Błyszcząca włóczka super. Zakupy butów są dla mnie bardzo stresujace. Nigdy tego nie lubiłam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja imienniczko- dla mnie zakup butów to czysta przyjemność, powiedziałabym nałóg

      Usuń
  11. je suprovyyyyyyyyyyyyyyy....

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe połączenie wzorów i koloru. Inspirujące. Miło tu u Ciebie. Będę zaglądać częściej. ! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednym słowem owocne te perypetie z butami Szaliczek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze ,że sobie poradziłaś z reklamacją i cieszę się razem z Tobą :) a szalik bomba i błyski sprawiają ,że jest czadowy :) Pozdrawiam Jolu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. udzielam sobie nagany, że tak późno dziękuję za wszystkie miłe słowa- pozdrawiam wszystkie dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...