20 sty 2014

312. Szal popielaty ze srebrną nitką


Dostałam od mamy włóczkę o odzysku ciemno popielatą ze srebrną 

nitką. Oczywiście musiała odleżeć swoje, zanim pojawił się pomysł. Bez 

względu na to czy zima przyjdzie czy nie wydziergałam go- SZAL. 




Na drutach 6 w trzy nitki , to tylko ścieg angielski, bo i tak jakikolwiek 

inny wzór nie byłby chyba widoczny. Pomimo że bardzo się starałam 

oczka brzegowe wychodziły beznadziejnie krzywe. W pływ na to miała 

ta srebrna nić. Więc na samym końcu obrobiłam szal półsłupkami 

szydełkiem.

 


Uwiecznić dzieło aparatem graniczyło z cudem, ale w realu świetnie się 

błyszczy. 



Bardzo jestem zadowolona z efektu. 


Pozdrawiam wszystkie duszyczki!

14 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo interesująco :) chciałabym zobaczyć to skrzenie się tych srebrnych nitek... Musi wyglądać nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie brakło mi tego słowa- iskrzenie- dzięęęęki

      Usuń
  2. Mogę sobie wyobrazić jaki jest efektowny. Prosty, ale nitka go pięknie zdobi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest efektowny, sie cieszę na jego okoliczność

      Usuń
  3. Pięknie wykonany szal, mój na razie istnieje dopiero w półprodukcie czyli włóczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie nie zgadzam na żadne półprodukty, bierz się do roboty, pełna mobilizacja, zima od jutra haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal piękny i do tego skrzący się - super !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny! Wspaniale się błyszczy, no i ten cudowny kolor... Doskonały szal.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy, lubię takie otulacze. :-)Też już parę w tym sezonie popełniłam czekając na zimę

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt znakomity. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama szarość byłaby smutna, a z tą nitką jest bardzo efektownie, no i cieplutko, dobrze,że zdążyłaś przed mrozami, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szal bardzo ładny i elegancki. Podoba mi się wygląda bardzo efektownie.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. O widzisz szal jest piękny i na pewno przydatny :)) Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...