7 sty 2014

311. Komin męski 3D




Witam się z moimi koleżankami po raz pierwszy w nowym 2014 roku. 

Serdecznie was pozdrawiam i życzę dużooooo energii i optymizmu w 

całym roku. Oby was troski omijały. 


Ja jestem rozleniwiona na maksa. Komin, który wam dzisiaj pokazuję 

zrobiłam pod koniec roku. Właśnie coś takiego chodziło mi po głowie: 

strukturalne, przestrzenne, męskie, ciepłe. 


Drogą prób i błędów wykombinowałam sobie taki wzoreczek. Nie 

przypuszczałam, że gotowa całość stworzy tyle możliwości noszenia. 


Stąd tak duża ilość zdjęć we wpisie. 


Noszony jest pomimo braku zimy. 

Mąż zaprzyjaźnił się z nim na dobre, a prawdopodobnie dlatego że nie 

cierpi szalików tradycyjnie zamotanych. A komin zaklada się szybko i 

nie dusi szyi. Niektóre ludziska mają takie fobie na duszenie- pewnie 

wiecie coś na ten temat. 







Komin jest jak widać szydełkowo- drutowy. Najpierw zrobiłam obwód 

na szydełku. Po skończeniu wzoru szydełkowego nabrałam oczka te po 

szydełku na druty i zrobiłam obwód do końca na drutach. Komin jest 

zeszyty tylko w części górnej tam gdzie ściągacz drutowy, bo 

zapomniałam jak się robi na drutach na okrągło (proszę się nie śmiać 

haha). Jedno mnie w nim gnębi. Na dole odwija się. Najpierw miałam 

coś z tym zrobić czyli albo zeszyć obydwa brzegi komina albo dorabiać 

coś dołem, ale po głębszym pomyślunku stwierdziłam, że może to 

odwjanie się może być jakimś urozmaiceniem komina.



 ***************
******* 

Dziękuję pięknie za pamięć i życzenia świąteczne- jesteście boskie!



22 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł na męski komin. Połączenie robótki na drutach i szydełkiem jest bardzo ciekawy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i nawzajem. Przy kominie kombinowałaś nieźle, nie bardzo widać, gdzie nie jest zszyty, ale wyszło coś fajnego i niepowtarzalnego, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zeszyty tam gdzie ściągacz czarny, a połączenie części drutowej z szydełkową nie jest zeszywane tylko nabierałam oczka pozostałe po szydełku i zaczęłam wtedy ściagacz drutowy.

      Usuń
  3. Wspaniały ! Rewelacyjnie i nie tradycyjnie połączyłaś dwa kolory. Podoba mi się bardzo :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. oryginalny pomysł ,uwielbiam takie połączenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komin ,fajnie to Jolu wymyśliłaś:)
    Dziękuję za życzenia i życzę wielu takich ciekawych pomysłów robótkowych ,pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  6. komin świetny, ja mam podobne dla syna, który ma alergię na szaliki (tez go duszą), tylko, że ja dla dziecka nie dziergałam ale kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wymyśliłaś. Bardzo ładny komin.
    pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć facetom :).
    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam hel.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale sprytnie wymyslony, pięknie to wykombinowałaś, zdolniacha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Komin męski bardzo mi przypadł do gustu :) a tak zastanawiałam się co synowi sprawić na gwiazdkę :) ale z pomysłowością u mnie krucho jak w Polsce z dobrymi nastrojami :)
    W Nowym Roku życzę Ci zapału do robótek ,super pomysłów i mnóstwo wolnego czasu :) i zdrówka ,zdrówka, zdrówka. Całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z tymi pomysłami prezentowymi tez jest różnie. Pomysły sie pojawiają kiedy nie ma jeszcze okazji haha

      Usuń
  11. taaaaaaaaaaaa dobra z Ciebie żoneczka, mój musi nosić komin zeszłoroczny, wiec nie bardzo wiem kto tu jest bardziej rozleniwiony ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie to mojemu przypominam Anusiu

      Usuń
  12. Świetnie wygląda ten męski komin:) Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
  13. ten je uzasny....krasne prace ,rada sem nakukam :) pekny dnik
    Mirka

    OdpowiedzUsuń
  14. I jak tu się nie cieszyć waszymi miłymi komentarzami- POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieźle, najpierw pomyślałam, że komin został zakupiony w jednej z lepszych sieci sklepowych. Na zimę przyda się jak najbardziej. Mężowi się spodobał, nosi, więc jest satysfakcja z pracy :) Pewnie nie on jeden taki by chciał.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...