8 gru 2013

309. Komin męski Jeans


Gdzie ci mężczyźni? gdzie te chłopy?
Jeden jest….
W kominie Jeans



Zważywszy na moje ignoranctwo w sferze robótek na drutach za ten komin należy mi się medal złoty. 

 I też kilka zdjęć, ale niestety odkryłam kilka możliwości noszenia takiego komina, więc muszę wam pokazać haha.




Koleżanki w pracy były w szoku, że takie coś udziergałam, a ja się śmiałam, bo też jestem w szoku. 





Najpierw zrobiłam warkocz na obwód komina. .A potem podeszłam do komina jak do jeża, nabierałam oczka wzdłuż, na ściągacz. Nabieranie oczek okazało się to prościejsze niż na początku zakładałam. Najpierw ściągacz robiłam na drutach 4 tak jak warkocze, ale za bardzo ściągacz dusił. Sprułam i zrobiłam na drutach 6.

 

 Kolor komina tak dobrany, aby współgrał z jeansami.


11 komentarzy:

  1. Wspaniały! Udowodniłaś, że dla chcącego nic trudnego :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny! Świetnie go wymyśliłaś - połączenie ściągacza z warkoczami daje mnóstwo ciekawych możliwości noszenia :-) Co udowodniłaś :-) No i kolor idealny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Gdybym tylko umiała robić na drutach ...... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem,cudowny jest,jak pieknie robisz na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten komin/ocieplacz i tyle możliwych kombinacji. Bardzo mi się podoba ten praktyczny jeansowy kolor.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Medal Ci się należy jak nic! :D
    http://thumbs.dreamstime.com/z/zoty-medal-6754939.jpg

    OdpowiedzUsuń
  7. Komin wygląda świetnie i napewno przyda się zimą :)) Pozdrawiam Viola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę rewelacja! Jest piękny :) Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...