24 lis 2013

308. Zazdrostka szydełkowa Amore

Dzisiaj zbombarduję was zdjęciami, niestety.

 
  


Oczyma wyobraźni widzę tę zazdrostkę w łazience wyposażonej w czerwone kafelki- byłby to dla mnie widok idealny, romantyczny, przytulny.

Niestety moja łazienka jest w zielonych kolorach. Ciekawa jestem czy któraś z was jest na tyle odważna, że zaszalała z czerwonymi kafelkami. Nieczęsto spotyka się w łazience tak odważny kolor, właściwie to nie wiem dlaczego. Czy z powodu niepokoju wywołanego tym kolorem czy z powodu trudności z utrzymaniem czystości (chodzi mi o zacieki na płytkach).

Z braku łazienki czerwonej pomyślałam, że równie dobrze zazdrostka będzie się prezentować na oknie korytarzowym.



Świetnie wygląda, kiedy przyświeci słońce. Zresztą moja zazdrostka okazała się w końcu mega uniwersalna- może służyć też jako serweta na stole, czy.....





jako makata na ścianie. Widać że jest w kolorze ekri?

 Dobry miała Jolcia pomysł?




12 komentarzy:

  1. Uniwersalna zazdroska i piękne zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Jolcia , Jolcia- świetny pomysł i jaka uniwersalna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zazdroska Jolu i tak pięknie wydziergana. Urzekła mnie w świetle swiecy magia aniołeczka. Uwielbiam takie klimaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł miała Jolcia :-)
    Cudny amorek :-) Jedna mała rzecz, a tyle zastosowań. Najbardziej podoba mi się jednak na oknie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra :-) :-) :-) Każde zastosowanie podoba mi się :-) :-) :-) W oknie chyba najlepiej :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amorek śliczny!!!!! Wyrób uniwersalny -bardzo lubię takie praktyczne rozwiązania.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolcia, Jolcia! do Walentego jeszcze tyle czasu, a tu miłość kwitnie w najlepsze, gratuluję ;) i pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  8. Firanka jest piękna . Amorek oddaje taki ciepły klimat przytulności . Gdybym widziała takie cudeńko u mnie gdzieś w sąsiedztwie, na pewno zwróciłabym na nie uwagę .
    Okno w takim wystroju jest niebanalne :) Super Jolu ją wydziergałaś i do tego jeszcze ma mnóstwo zastosowań . Zuch kobita !!!!!!!!!!
    Buziolki przysyłam :*
    Też nie mam czerwonej łazienki :( mam beżową :( ale proponuję do kąpieli lampkę z czerwonym winem może dwie a wtedy każda łazienka robi się coś pod czerwień hi, hi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ba świetny pomysł :)) Bardzo fajnie się prezentuje serwetka, zazdroska :)) Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
  10. jest świetna, u mnie jest taka podusia ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu - moja Ty mistrzyni szydełka ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca o różnych zastosowaniach. Ja również kocham szydełkować. Serdecznie zapraszam do mnie skladrekodziela.blox.pl
    Chętnie dodam tego uroczego bloga do swoich ulubionych, jeśli się zgodzisz :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...