17 lis 2013

307. Zazdrostka szydełkowa GIPIURA- na bis


Dzisiaj was zanudzę, bo nie tak znowu dawno pokazywałam zazdrostkę 

wykonaną tym samym wzorem. Ale ta dzisiaj prezentowana jest o 

wiele dłuższa. 



Kosztowała mnie sporo czasu. Już za mną. 







Pozostaje się cieszyć, złapać oddech przed następną pracą. 


***********
Co wam powiem: jestem zawiedziona waszymi (i moimi ) sposobami na 

wyciszenie się. Myślałam, że was uspokaja lot ze spadochronu, 

dniówka  w kopalni, 2 okrążenia w bolidzie, skok z bungee… a tu 

proszę druty, szydełko, haft krzyżykowy. No jedynie Efcia zaskoczyła 

mnie szpachelką i spawaniem.


 

 *******************
A zadam wam odwrotne pytanie: co was najbardziej ostatnio lub 

ogólnie wnerwia? Bardzo jestem ciekawa.

Bo mnie tak ogólnie wnerwia:

-brudna podłoga w kuchni. Choćby wokół był sajgon, ale jak podłoga jest czysta to już jest dobrze. Takie małe zboczenie.

- zaściankowatość Polaków. Brak tolerancji wobec niepełnosprawnych, homoseksualistów, transseksualistów, Żydów, matek karmiących w miejscach publicznych… Czytam sporo książek, od zachowania ludzi średniowiecza niewiele Polacy odbiegają.

- podniesiony wiek emerytalny, do którego absolutnie nie mam szans dożyć. I tu prośba do koleżanek. Aby mnie całkiem zdołować, napiszcie jeśli wiecie ile trzeba mieć lat pracy, aby otrzymać emeryturę w innym kraju niż Polska. No oczywiście młodzieniaszki blogerki pomyślą, że z księżyca spadłam- więc wy się nie odzywajcie tylko uśmiechnijcie ze zdziwieniem

Oj jest tego znacznie więcej. To tylko początek góry lodowej…



39 komentarzy:

  1. Przewspaniała, w oknie prezentuje się uroczo , a mnie jeśli mogę wkurza niechlujstwo w całym tego słowa znaczeniu we wszystkim, pozdrawiam Dusia [ co nie którzy twierdzą ,że najkrócej do emerytury mają Ci co nie pracują ] bo już na niej są

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ślicznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmieniłam zdania i nadal uważam, że ten wzór jest śliczny.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zazdrostki takie eleganckie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się ta zazdrostka spodobała - skąd pochodzi wzór?

    A co mnie wnerwia? Własna bezsilność wobec powszechnej nienawiści i agresji, o. Reszta przeminie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu- wzór pod linkiem http://www.liveinternet.ru/tags/%EF%EB%E0%F2%FC%E5/page1.html -na tych stronach był. Szukasz go przy białej sukience.

      Właśnie mnie też o tę nienawiść niepotrzebną chodzi

      Usuń
  6. Wspaniała zazdrostka :-) Podziwiam Cię, bo kosztowała masę pracy.
    Co mnie denerwuje...? Najbardziej chyba moje dzieci - nastolatki i ich dojrzewanie...:-) I ich lenistwo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciska póki zdrowe, to niech sobie szaleją oczywiście w granicach rozsądku. Z lenistwem ciężko walczyć

      Usuń
  7. Przśliczna zazdrostka,taka delikatna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroski... Ciągle mi się marzą... :) Co mnie wnerwia? Czasem mniej rzeczy, czasem więcej, mam nadzieję, że w tym tygodniu mniej ;) Druty za to zawsze wyciszają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna firaneczka :-) Po prostu piękna :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tylko o firaneczce ... obłędnie pięknie prezentuje się na oknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdrostka piekna.
    Tutejszy wiek emerytalny- skonczone 67 lat, ja byc moze bede miala szanse pójsc na emeryture po skonczeniu 65 lat z powodu niesprawnosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozbieżność 65 od 67 niewielka- żadne pocieszenie haha

      Usuń
  12. Zazdrostka fajna i do tego jeszcze wzór powtarzalny , tak , że można dopasować do każdego okna.
    A co mnie denerwuje? Podobnie tak jak Ciebie brudna podłoga (choć wokół bałagan)
    i do tego jeszcze nieodkurzony dywan .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie- można wzór dopasować jak sie chce. Na punkcie dywanów nie mam szajby- haha

      Usuń
  13. Zazdrostka urocza.
    Wkurzają mnie absurdy związane z polską służbą zdrowia np., że nie zapiszą człowieka do reumatologa, bo nie wiadomo z kim będą podpisane umowy na drugi rok, a w ogóle, ze można umrzeć zanim człowiek dostanie się do lekarza.
    Koleżanka z USA mówiła, że musi pracować do ukończenia 67 lat życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem zapomniałam o warunkach leczenia w Polsce! już pewnie Polacy przyzwyczaili się do tej paranoi z leczeniem, bo widzę, potulnie, zbyt potulnie stoimy w kolejkach i się na to wszystko godzimy. Coś mi z tym wiekiem emerytalnym w USA nie pasuje, coś innego słyszałam, ale pewnie jestem niedoinformowana

      Usuń
  14. firaneczka cudna,emerytury? o emeryturach nie będę pisać bo się denerwuję i mnie to wkurza, jeszcze coś głupiego napiszę ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia- własnie chodziło mi o to aby wylać swoje żale

      Usuń
  15. Piękna zazdrostka Joluś......jestem pod wrażeniem. Z tą podłogą mam podobnie.Dzień zaczynam od kawy i ścierania kurzu,potem odkurzam i moge brac się do pracy-to jest dopiero choroba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rencia- ścieranie kurzu, odkurzanie to u ciebie nie praca? żartuję, wiem o co ci chodzi

      Usuń
  16. Firaneczka cudna, w końcu sama taką zrobię ;) narobiłaś mi apetytu, nigdy mi się takie nie znudzą, pozdro. hel.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny- SERDECZNIE dziękuję za tyle miłych słów! pa pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolu twój wzór jest równolegle jeden pod jednym a tam w linku z trzech wychodzą dwa,z dwóch -jeden więc to inny wzór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo wiem o czym piszesz, ale na 100%znalazłaś nie to co trzeba

      Usuń
  19. Witam ,sporo osób pyta o wzór ,na linku Jolu jest sporo sukienek i sporo szukania ,mam łatwiejszą podpowiedź do wzoru i link ze wzorem stylowi.pl/14756598.Pozdrawiam a firanka przecudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze zrobiłaś, że wstawiłaś linka. Ja wzór tylko wydrukowałam, nie zachowałam strony, a znalazłam właśnie w sukienkach.

      Usuń
  20. Witam imienniczkę... cudne tu u Ciebie i wiele ciekawych dzieł...uwielbiam takie cacuszka...będę zaglądała w poszukiwaniu inspiracji...

    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urodzaj na Jolki- witam, pozdrawiam, zapraszam czym chata bogata

      Usuń
  21. Ach...Także witam imienniczkę...Prześliczna zazdroska, pięknie wydziergana. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak się porobi, że skrzykniemy spotkanie Jolek! tak jak spotykają się corocznie Krystyny. Moje imienniczki są szczególnie mile witane! pozdrawiam!

      Usuń
  22. Zazdroska pięknie się prezentuje w oknie :)) Pozdrawiam Viola.

    OdpowiedzUsuń
  23. O Matuchno .... jaka cudowna .... Ale się napracowałaś :-) Cudeńko, po prostu cudeńko :-) :-) :-)

    Ps. Znasz sposób na usunięcie weryfikacji obrazkowej? Pomocy !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, chyba już sobie poradziłam z tą wstrętną weryfikacją :-) :-) :-) Sorki, za kłopot :-) :-) :-)
      Nareszcie :-)

      Usuń
  24. Witam, ale cudna zazdroska, a wzór pewnie pracochłonny, co mnie wkurza - a również podłoga w kuchni gdy pod podeszwami kapci czuję śmieci brr, a co mnie uspakaja szydełkowanie to takie oczywiste, ale również działa na mnie uspokajająco koszenie trawy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, ale cudna zazdroska, a wzór pewnie pracochłonny, co mnie wkurza - a również podłoga w kuchni gdy pod podeszwami kapci czuję śmieci brr, a co mnie uspakaja szydełkowanie to takie oczywiste, ale również działa na mnie uspokajająco koszenie trawy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdrostka piekna, elegancka i delikatna. Beda zazdroscic kobitki takiej zazdrostki :-)
    Do szalu doprowadza mnie bezradnosc.
    Uspokajam sie i wyciszam klocac sie z mezem. Bardzo glosno sie klocimy, emocjonalnie, dramatycznie nawet bym powiedziala, ale skutecznie :-)
    We Wloszech od zeszlego roku wiek emerytalny wynosi 67 lat.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...