3 paź 2013

301. Zazdrostka szydełkowa GIPIURA


I stworzyła Jolka zazdrostkę i powiedziała „tak, to jest dobre”. 


Śmieję się, że wyższy stopień gipiury to gipiura szydełkowa. Na tyle 

jestem zadowolona z efektu, że zaczęłam szydełkować następną, w 

innym rozmiarze, znacznie dłuższą. 


Po próbach z nićmi bawełnianymi, z premedytacją użyłam do tego 

wzoru nici poliestrowych. Nawet nie przypuszczałam, że tak fajnie 

będzie się ta zazdrostka w tym wzorze prasować. 





Okropnego miałam w tych dniach pecha. Zawirusowałam komputer na amen. 

Jak sobie z tym wirusem radzić i czego nie robić (nie płacić pieniędzy!) znajdziecie pod tym linkiem - może się komuś kiedyś przyda. Dziadostwo nazywa się Weelsof- blokuje cały komputer. A co ciekawe złapałam go na polskich stronach. Szczęście w nieszczęściu nie utraciłam danych.



33 komentarze:

  1. Jej, och, ach....Teraz już Wiesz na pewno - śliczna praca. Z zachwytu trudno zebrać mysli. Bardzo, bardzo ładna praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało powiedziane, to jest bardzo dobre! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Jakich użyłaś nici poliestrowych, chodzi mi o konkretną nazwę?
    Efekt jest imponujący dlatego dopytuję się o szczegóły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, cudna i jeszcze raz cudna. Mam nadzieję, że oprócz tego, że te nici poliestrowe tak ładnie się prezentują, będą też trwalsze, no i można toto prasować, tyle dobra w jednym! Bardzo, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam hel.
    Aha i jeszcze dzięki za ostrzeżenie, tyle razy lekceważę komunikat o zawirusowanych stronach, nawet na blogach, teraz wiem już, że to nie przelewki ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Helenko lekceważyłam wszelkie komunikaty ,ale faktem jest że tyle lat mi się udawało... aż do wrzesnia 2013 haha

      Usuń
  5. Przepiękna! Jest cudowna, wspaniała, idealna... Normalnie firaneczka doskonała :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. co do wirusów to mam tak czesto mimo programu do odwirusowywania ;)
    ale ...ale zazdroska to juz wyższa szkoła jazdy kochana i ja tez taką chcę w formie firanki, ....czy widać jak tupnełam przy tym chcę?!!!!! a ta rozdarta gęba na fotce to moja na widok zazdroski bo ja noszzzzzzzzz kurna...wiem ze jej sobie nie zrobię :(((((

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna zazdrostka, ale ogrom pracy bo ten wzór jest bardzo pracochłonny ,
    podziwiam ..........

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna zazdroska Jolciu,zdradź,co to za nici bo ja sama mialam ostatnio dylemat w wyborze nici do firanki.Buzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry ,ta firanka to cudo ,może udałoby się poprosić Panią o wzorek? pozdrawiam Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna!!!To jest bardzo dobre:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna , wypracowana zazdroska, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. I cudo Jolka stworzyła:):):)
    Sama mam rozdziobane dwie ale z bawełnianego kordonka.Moja kreatywność nie sięga poliestru w kuchni:):) mam złe doświadczenia w jego dzierganiu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tym wzorze bawełna nie zdała egzaminu. Nie przychodzi mi do głowy co by mogło przeszkodzić w zawieszeniu zazdrostki z poliestru, bo przecież wieszamy takie kupne w metrażu i z bawełny i z poliestru

      Usuń
  13. Śliczna firaneczka. Bardzo interesuje mnie ten wzór.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta zazdroska. Wpadłam tu pierwszy raz i od razu mnie powaliło :) Czy jak się bardzo szeroko pouśmiecham, to mogę liczyć na schemat :))))))) bmkika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie, jak gipiura. Bardzo mi się podoba.
    Tak się zastanawiam co to za nici poliestrowe.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny- odpowiadam tu ogólnie do wszystkich. Nici to Talia 30, ale można kombinować pewnie z różnymi innymi szwalniczymi. Ja robiłam podwójną nitką. A wzór znajdziecie pod tym linkiem chyba- http://www.liveinternet.ru/tags/%EF%EB%E0%F2%FC%E5/page1.html.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorku szukałam dzielnie i długo, ale poległam... Na podanej stronce znalazłam wiele pięknych sukienek, ale firanki nie. Jolu, pomożesz jeszcze raz? :)

      Usuń
    2. Link dałam dobry, bo ten wzór jest własnie przy sukience białej. Znajdziesz na pewno pa

      Usuń
    3. Znalazłam. :) Nawet patrzyłam na niego wczoraj, ale nie skojarzyłam, że to ten. :) Jolu, jesteś kopalnią inspiracji. :)

      Usuń
  17. Jolu zazdroska jest śliczna :))) a wirusa nie zazdroszczę.... pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  18. J E S T P I ĘKNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( zazdrostka oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna, po prostu magia w oknie

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudo, cudeńko!!! Pomóżcie dziewczyny - nie mogę odnależć tego wzoru , a to takie piękne! Nie jestem zbyt biegła w tym :http://www.liveinternet.ru/tags/%EF%EB%E0%F2%FC%E5/page1.html.

    Szkoda, że wcześniej nie znałam Twojego bloga... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o wzór ci chodzi? korzystałam z tego wzoru, modyfikowałam go do swoich potrzeb
    http://www.liveinternet.ru/users/jolad6/post277671857/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, tak, tak! Dziękuję za szybką odpowiedź! Fantastyczny wzór i to co mnie ujęło, że można go "rozciągać" w pionie i dokładać na szerokość.

    Jeszcze raz wielkie dzięki. Ten blog będzie dla mnie na długi czas wielką inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy mogę Cię prosić o Twój wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod linkiem http://stylowi.pl/23464030

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za wzór,na pewno skorzystam,bardzo lubię szydełkować. Niedawno rozpoczełam tę przygodę i ciągle nie mam dość.Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję!

      Usuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...