24 paź 2013

305. Ponczo Black


Postawiłam na Tolka Banana, prawie klasykę i całkowicie na guziki. Tak 

sobie wymyśliłam. Bo stwierdziłam sobie, że guziki przyozdobią ponczo 

i nadadzą mu charakter. 





Rozcięcie boczne w ponczu to już moja metoda wypróbowana tak

 zresztą jak i brak dekoltu z tyłu, które zapewnia stabilne noszenie. 

 
Ponczo wyszło mi cieplutkie i milutkie. Jednak ta piękna pogoda

 sprawia, że nie myślimy za bardzo o chłodnych dniach i ponczach, 

czapkach i grubych swetrzyskach. Zima wydaje się taka odległa. Tak 

sobie pomyślałam, że Boziunia chce nam tą piękną, letnią jesienią 

wynagrodzić zimę, która trwała do kwietnia.


A wy jak: zbroicie się w węgiel, drewno, swetrzyska, piece do centralnego? Czy już jesteście może uzbrojone? 




                                                                     ******************
                                                                             **********

                                        Kupiłam paprykę 

I okazuje się, że nawet papryka poddaje się prawom natury. Ludzkość może wymrze, ale papryka nie, póki będą się rodzić okazy wyposażone w odpowiednie organy.



 

18 komentarzy:

  1. Piękne ponczo! Piękne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, tyle wersji wymyśliłaś dla jednego poncza i wszystkie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne ! Wspaniały miałaś pomysł. Realizacja doskonała :-)
    Papryka wspaniała - nie wiedziałam, że są okazy męskie i żeńskie... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to już nie wiem czy komentować wygląd papryki, czy poncza. Ponczo w swej klasycznej konstrukcji i wzorze - bardzo eleganckie. Smaczku dodają guziki. A papryka to: ohoho!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ponczo i faktycznie fajnie wygląda z guzikami . Super aranżacja i jak dożo możliwości noszenia .Papryczka rewelacyjna i świetnie pasuje jej ten organ ! Kup jej jeszcze jedną do pary -innej płci

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny patent na poncho z guzikami - nawet ich kolor zależy os stylizacji :) A jeśli chodzi o paprykę, to czy tym organek o którym piszesz jest serce?? hi hi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe ponczowe rozwiazanie. A na dworze faktycznie cieplo. Co nie koliduje z tym, ze olej opalowy od lata zatankowany- bo wtedy cena przystepniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszło wspaniałe .:))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponczo bardzo ładne i eleganckie zarazem. Fajnie-- można go nosić w zestawieniu z niemal każdym kolorem i stylem.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. a cha,byłaś na zakupach ,te buty,torba ,cudowne a ponczo i papryka ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponczo jest świetne :)) a papryka :)) pozoba mi się :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudne to ponczo strasznie mi się podoba
    a papryka ....................
    tak się uśmiałam że boki mnie bolą

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne. Dziękuję za podpowiedź dotyczącą dekoltu poncza. To prawda przy większym wykroju zsuwa się z ramion i przesuwa do tyłu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne ponczo, bardzo dobry pomysł z guzikami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ponczo piękne :) Super pomysł z guzikami :) Niby drobiazgi a potrafią zmienić całą stylizację . Jeśli chodzi o paprykę ,to trafił Ci się nie lada okaz :) Szczodrze go natura obdarzyła :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ponczo,bardzo praktyczne i uniwersalne. Z każdym kolorem inna stylizacja:) Piękne zdjęcia zrobiłaś:) Pomysłowe te stylizacje. Papryka, cud natury:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ponczo, bardzo i się podoba. Papryczka faktycznie interesująca :) pozdrawiam i jak byś się wybierała do Arboretum to pisz, spotkamy się tam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...