13 paź 2013

304. Cichogrzejka, cichodajka, zamotka ręczna



A dzisiaj pokażę wam coś takiego ze sznura zrobionego na laleczce 

dziewiarskiej. 


Nazwy które przychodzą mi do głowy jak w tytule, a w 

pełni oddają funkcję zrobionej rzeczy: 

Zamotka ręczna- bo zamotana na dłoni, zdobi.

Cichogrzejka- cichutko grzeje nadgarstek. Niepozorna, a swoje robi.

Ale najlepsza wg to 

Cichodajka- bo cichuteńko daje ciepełko … oczywiście daje za darmo. 

I co wy na to? Urocze? A sama się pochwalę- urocze, mnie się 

podoba.



Macie może pomysły na zagospodarowanie sznura zrobionego na 

laleczce dziewiarskiej? Chętnie posłucham co wam w duszy gra.

 Podoba mi się ta technika okrutnie.




14 komentarzy:

  1. Było na szyję, jest na rękę a może by tak na głowę? Zamotane i spięte nad czołem, taki niby turban :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. turban nie, ale natchnęłaś mnie na opaskę- dzięęęęękiiiii

      Usuń
  2. Jola, Jola cichodajką zabiłaś mnie śmiechem. Tak często Twe pomysły wywołują u mnie uśmiech. Pozdrawiam serdecznie.
    Podziwiam Cię, bo za grosz nie mam cierpliwości by motać na laleczce sznurki, jeżeli już to robię na dwóch drutach. A ze sznurków: poza zamotkami na szyję i rękę: wiązadełka, kokardki, gruby szalik (najpierw sznurek zrobiony za pomocą laleczki, a potem ze sznurka szalik na drutach - bardzo luźno) - wyjdzie grubaśny; szalik łańcuch, naszyjnik z kwiatkami, aplikacje - i więcej pomysłów nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonio- ta cichodajka to moja odpowiedź na beznadzieję życiową i stresy.
      Pomysłów masz bez liku -dzięki. Coś sie tu wykorzysta-pa

      Usuń
  3. pomysłowa ozdoba
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Wspaniały pomysł na komplet cicho dający ciepło :-))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj co to nie wymyślą,ale fajne mi że cichodajne,

    OdpowiedzUsuń
  6. Były super zamotki, a teraz pomysłowa bransoletka. Podobają mi się te pomysły.
    Ale sznureczek to ja tylko na drutach robiłam,(i to były krótkie sznureczki).
    Cieplutko pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda ta zamotka ręczna i pomysłowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny- wszystkie komentarze cieszą mnie bardzo- dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tytuł super :) aż kusi by zajrzeć co tu się u Ciebie wyrabia :)
    Zamotka piękna. Ostatnio podglądam trochę modę na internecie i właśnie biżuteria szydełkowa wiedzie prym :) Super pomysł ,super wykonanie a tytuł -bomba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam że toto wiedzie prym. W takim razie u mnie zbieg okoliczności- buźka. Acha juz myślałaś, że ja robię za cichodajkę? haha jeszcze nie dziś

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...