28 wrz 2013

300. Zamotka Femme fatale


U kaduka mocium Panie, mocium Panie

Zamotka nowa na wezwanie.




Moje ostatnie zmagania szydełkowe zaowocowały nową zamotką: 

czarną, mięciutką z drewnianymi koralami, do stylowej odzieży.






A tak na marginesie, ciekawi mnie czy jesteście fankami twórczości 

Fredry. Ja swego czasu (czytaj kilkanaście chyba lat temu) przeczytałam 

bardzo dużo jego utworów. Oczywiście dzisiaj już nie pamiętam tytułów, 

ale pamiętam jedno-bawiłam się świetnie. 





17 komentarzy:

  1. Śliczna, bardzo lubię takie otulinki, od razu mi cieplutko,pozdrawiam hel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Otulinka cudna i jakże przydatna na coraz zimniejsze jesienne dni. Bardzo lubię utwory Fredry, jest jednym z nielicznych polskich twórców, którzy postawili na humor a przecież dużo trudniej człowieka rozśmieszyć niż sprowokować do płaczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamotka super a koralikami wygląda świetnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł z tymi karlikami :) super zamotek

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamotka świetna, a koraliki dodają jej elegancji. Bardzo przydatna rzecz na chłodne dni.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyszła z koralami,a Fredrę bardzo lubię,

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł ,z koralami wygląda cudownie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł ,z koralami wygląda cudownie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Utwory Fredry z poczuciem humoru natomiast kiedyś czytałam o Fredrze. Ponury człowiek, hipochondryk, odludek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie- gdybyś pamiętała jakiś tytuł biografii to bardzo proszę podrzuć

      Usuń
    2. Książka, którą czytałam (czytałam to za dużo powiedziane, bo jej nie skończyłam, widać książka nie dla mnie) to "Aleksander Fredro jest w złym humorze" Jarosław Marek Rymkiewicz

      Usuń
    3. Pięknie ci dziękuję za namiary. Wcale nie jest powiedziane, że muszę ją całą przeczytać, ale przejrzeć zawsze warto. Jeśli tylko będzie w mojej bibliotece- pozdrawiam gorąco

      Usuń
  10. Piękna zamotka. :) Jak zrobić takie cudeńko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ange- ja to robiłam szydełkiem. Coś pomiędzy łańcuszkiem, podwójnym łańcuszkiem, a pęczkami- nawet nie potrafie tego nazwać

      Usuń
    2. To chyba jakiś wyższy stopień wtajemniczenia ten podwójny łańcuszek? Gdzieś mi świta jakiś obrazek z instrukcją, ale nigdy jeszcze nie próbowałam. Chwilowo zostanę przy podziwianiu. :)

      Usuń
    3. to nie jest stopień wtajemniczenia , tylko moja twórczość własna. Sama tak kombinowałam, nie wiadomo co

      Usuń
  11. Dziewczyny- bardzo dziekuje za wszystkie miłe słowa- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...