25 sie 2013

295. Szydełkowa bluzka - Sznurkowa?


A tak naprawdę nie jest wykonana z żadnego sznurka tylko tak mi się ze 

sznurkiem kojarzy i tyle. 



Całkiem zapomniałam pokazać tę bluzkę, którą tak po prawdzie zrobiłam 

jeszcze przed spódnicą, którą prezentowałam we wcześniejszym wpisie. 

Namordowałam się nad tą bluzką trochę. Tyle razy prułam, można 

powiedzieć 4 bluzki zrobiłam. Nie mogłam utrafić z obwodem i podkrojem 

pach. Zrobiłam ją z Virginii szydełkiem 2,5mm. 

wzór



W Internecie są przeróżne modyfikacje tej bluzki. Wydają się bardzo, 

bardzo dziurzaste. Nie wiem jak to wyrazić- w rzeczywistości moja bluzka

nie jest tak prześwitująca jak by się wydawać mogło. Ale najładniejsze 

według mnie są te wykonane z cieniowanych nici.



Jesień zbliża się dużymi krokami, to już chyba ostatni egzemplarz 

szydełkowej odzieży letniej sezonu 2013. Czas rozglądać się za szalikami,

 rękawiczkami i barchanami… 


 
W wyszukiwarce pod hasłem "barchany" pokazało mi się to co poniżej. 

Czy znajdzie się ktoś kto nie jest fanem takich barchanów? 

 Od dziś proponuję, aby zamiast dodatków do bloga w postaci kwiatów 

umieszczać takie barchany. Czy jest ktos przeciw? nie widzę, 

przegłosowane.

14 komentarzy:

  1. Widziałam ten wzór! I nawet zaczęłam robić podobną bluzeczkę dla siebie, ale zrezygnowałam... A teraz żałuję. Twoja jest idealna! Wspaniale się na Tobie prezentuje.
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna bluzeczka! Dopracowałaś ją tak, że wzór prezentuje się dużo ładniej niż w projekcie. Marzę o takiej na lato... a lato się kończy. Pozdrawiam! I takie barchany popieram!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bluzka :-) Gratuluję wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana Ty powinnaś tu częściej zamieszczać wpisy to i ja bym zawsze gębę miała uśmiechniętą :P
    taką bluzeczkę widze po raz pierwszy, jakoś wcześniej nie wpadła mi w oko i musze powiedziec ze w długim rękawem na jesień tez by fajnie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie letnia, na wielkie upały. Ładna Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzeczka a wzorek bardzo fajny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy wzór i fason,pięknie zrobiłas.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna bluzeczka ,taka siateczka bym powiedziała
    no a ten tyłek fiu fiu;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna bluzeczka ,taka siateczka bym powiedziała
    no a ten tyłek fiu fiu;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jest ta bluzeczka:)) hihi świetne są te barchany :) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja zdecydowanie lepsza niż oryginał

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekna, własnie szukam inspiracji na letnią tunikę .

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...