15 sie 2013

294. Spódnica wg projektu Кринички


Planowałam z tych nici zrobić sukienkę. Ale kiedy zobaczyłam spódniczkę 

Кринички moje plany uległy zmianie. Na Osince powstał wątek 

poświęcony tej spódnicy. Sporo dziewcząt robiło tę spódniczkę i każda 

jest inna, każda jakoś tam zmodyfikowana. Nie wgłębiałam się w wątek 

za bardzo, bazowałam na zdjęciach autorki i wycinkach schematów. U 

mnie też  są maleńkie modyfikacje wzorów. 


Spódnicę zrobiłam jeszcze z zapasów Virginii, użyłam szydełka 2,5mm. 

Spódnica prosta w robocie, a efektowna. Efekt sprawdzony na ulicy, 

spódnica przyciąga oczy. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że aż 

tak będzie przyciągać oczy. Jestem z niej bardzo zadowolona. 





Moje poszukiwania wymarzonego szydełka zakończyły się tak, że 

zakupiłam długasierne szydełko do frywolitek 1mm w Hobbycentrum. 



Z  braku laku będzie mi służyło. Ale moje marzenie pozostaje aktualne. 

Ciągle mam nadzieję, że ktoś będzie w posiadaniu szydełka moich marzeń

i nie będzie mu potrzebne.

Pozdrawiam wszystkie kobietki!




17 komentarzy:

  1. Przyciąga, rzeczywiście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu spódnica jest cudna :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku ale extra kiecka
    gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica. Także podobał mi się ten wzór - w tym roku już jej nie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze ze dwa razy byś założyła- namawiam

      Usuń
  5. Bardzo ładna spódnica, nic dziwnego że przyciąga wzrok innych, sama bym się na nią patrzyła bo na prawdę jest cudna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta spódnica Ci wyszła, schematu nie znalazłam, ale zauważyłam, że prezentuje się świetnie w każdym kolorze, pod warunkiem, że jest długa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. schematy są już na pierwszych stronach.

      http://club.osinka.ru/topic-125227?&start=0&sid=518167042b7959a261000055

      Żeby uchwycić bogactwo wszystkich wzorów spódnica musi być długa

      Usuń
  7. Masz całkowitą rację spódniczka jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale się nie dziwię, że przyciąga spojrzenie, bo wygląda prześlicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawał dobrej roboty wyszydełkowałaś :) pięknej i bardzo eleganckiej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna spódnica,a pani w tej spódnicy też piękna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, no lachon z Ciebie i już! nic dziwnego że przyciąga wzrok. Moja zupełnie inaczej wygląda, ale też jestem z niej super zadowolona. Pozdrawiam i gratuluję hel.
    A to szydełko na pewno gdzieś na Ciebie czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica jest piękna. Jescze trochę letnich dni zostało to będziesz na ulicy "denerwować" przechodzące panie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna spódnica ! Paraduj w niej , paraduj póki jeszcze lato trwa

    OdpowiedzUsuń
  14. KOBIETY, KOBIETY- bardzo dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...