1 sie 2013

293. Rondelek w koszulce, uszko w koszulce



Tymi koszulkami (cykusiami) pobiłam rekord w szyciu fantazyjnym. Idę o 

zakład, że nikt mnie nie pobije w takim skomplikowanym szyciu haha. 








Żarty żartami, ale było tak: 

Mam rondelek, a pomysł zobaczyłam w internecie. A że rondelek używam 

często i tylko do wody, więc mam nadzieję, że koszulki zdadzą egzamin. 


My inspiration: 
 źródło:internet

A ten pomysł zobaczyłam w internecie już po uszyciu moich koszulek.
 Te koszulki skojarzyłam z palcami do rękawiczek.

I co wy na to? szaleństwo!

pozdrawiam 





22 komentarze:

  1. Dobre! Ciągle używałam ścierki. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł - tez go wykorzystam - dzięki za pokazanie -
    serdeczności Wanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandusiu- nie masz bloga? odwiedziłabym cię z chęcią

      Usuń
  3. Są fantastyczne. Będę małpować, oczywiście skorzystam z wersji szydełkowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szydełkowa wersja może być za śliska, ale wypróbuj

      Usuń
  4. Jola - "cykusie" rewelacja. Ty to mnie zawsze rozśmieszysz. Ale pomysł znakomity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile dobrze pamiętam ty u siebie miałaś kutasiki- też piękne haha

      Usuń
  5. Pomysł świetny! Sama mam rondelek, który regularnie parzy mnie w ręce, trzeba zapamiętać takie rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne rozwiązanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysłowa Jolcia jesteś, super,

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu Twoje pomysły są superowe :) Pomysłowy Dobromir jesteś :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze to nie mój pomysł, ale zerżniety- to widać i słychać i czuć

      Usuń
  9. Świetny pomysł, gratuluję i skopiuję, pozdrawiam hel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje koszulki są bardzo praktyczne, z pewnością wygodniejsze niż te z guziczkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale z guziczkami może efektowniejsze

      Usuń
  11. dzieki za wizytę, dobrze mnie wypatrzyłaś koleżanko, a koło mnie ślubny,a na działkę? ważniesze zdrowie, przy takich upałach? trawa wypalona, kwiaty ze spuszczonymi głowami, jeżyny może jutro oberwę a po za tym mam l-4, korzonki i nie wolno mnie pracować, spacerkiem wieczorem na działkę (dzisiaj nie bo czarci upał),po jeżyny a ślubny może jakieś ogórki dla przetwórstwa zerwie i podleje je i pomidory, i studnie powoli mają mało wody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że Andrzejka wypatrzyłam drogą dedukcji

      Usuń
  12. Fajny pomysł - praktyczniejszy niż szukanie ściereczki
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praktyczniejszy na pewno- już wypróbowałam

      Usuń
  13. Kobiety- nie na wszystkie komentarze odpowiedziałam, ale wszystkie przeczytałam z wielką uwagą, za wszystkie serdecznie dziekuję

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...