14 lip 2013

291. Sukienka Maleńka


Z rozrzewnieniem i nostalgią robiłam tę sukienkę. Było się kiedyś 

pięknym, młodym i miało się te 68cm w pasie.

Tym wzorem robiłam już sukienki - lubię ten wzór. 

Tę sukieneczkę robiłam z nici Filo di scozia, szydełkiem 2,0 i 2,5mm.

Rozmiar malutki, więc na moim manekinie 42 sukienka prezentowała się 

ciulasto. Nie miałam lepszego pomysłu prezentacji.



Chciałabym się w swoim życiu częściej spotykać z takimi zapobiegliwymi, 

domyślnymi i konkretnymi osobami jak właścicielka tej sukienki- 

naprawdę jestem pod wrażeniem.


**********
*****


Ogrodnik ze mnie marniutki, więc tym bardziej się cieszę, że zakwitł mi po 

latach amarylis. Chyba przez przypadek w jesieni zrobiłam mu dobrze 

tzn. zmasakrowałam mu liście przy przesadzaniu. Jeśli tak ma wyglądać 

pielęgnacja kwiatków, to ja potrafię bardzo haha.







19 komentarzy:

  1. Jolu sukieneczka prześliczna:))
    Pozdrawiam serdecznie
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka :-)
    Amarylis cudowny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękna!!! Niesamowita! Jestem pewna, że bardzo pracochłonna! Zazdroszczę właścicielce :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka. Kochane ananasy. Mam do nich słabość :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka uwielbiam ananasy :)) a Amarylis cudnie kwitnie :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka, jeszcze w ananaski to jest chyba mój ulubiony wzór, w każdej postaci prezentuje się pięknie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest super ,w sam raz na lato , które może przyjdzie .

    OdpowiedzUsuń
  8. znów pokątnie sukienkę cudo zrobiłaś,amarylis śliczny,ja czekałam i prosiłam i groziłam przez 3 lata i nic, oddałam kwiatek siostrze,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz na moim przykładzie- nie wszystko stracone. Ja myślałam,że mój amarylis to jakiś samiec i nigdy nie zakwitnie, a widzisz

      Usuń
  9. Sukienka piękna mam słabość do ananasków, właścicielka na pewno będzie zadowolona. Amarylis pięknie zakwitł. Pozdrawiam Sylwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem zacznę od kwiatka ,bo jest przerąbisty :) i do tego biały :) Za długo nie będę się zachwycać ,bo nie chcę zauroczyć :)
    Sukienka śliczna ależ Ty dziewczyno masz talent .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w uroki nie wierzę, śmieję się że mam tylko własne osobiste zabobony-

      Usuń
  11. O tak, sukieneczka jest super. Tylko pozazdrościć włascicielce, również Jej wymiarów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka :) Mam ogromną słabość do ananasów, więc tym bardziej jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ananaski - muszą się pięknie prezentować na modelu !

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...