16 cze 2013

288. Rybki MIĘTUSY



Tak parno dzisiaj było, że stać mnie było jedynie na zrobienie malutkich 

rybeczek do łazienki.





Klasyfikacja według Jolci (biolodzy nie załamujcie rąk!)

Królestwo: zwierzęta
Gromada:  słodkowodne łazienkowe

Rząd: niejadalne

Gatunek: miętusy Jolci


A swoją drogą ciekawe, ilu mamy biologów pośród blogowiczek.



**********
*****

Klęska urodzaju 


Nie przepadam za fiołkami, ale skoro mi zakwitł,  to od razu go polubiłam




Róże – nie mój chów, zdobyczne. Miały zakwitnąć na Boże Ciało




 *********
***** 

Serdecznie dziękuję za tyle ciepłych słów pod wcześniejszych postem. Miód na moje serce… spadziowy… słodziutki, o ciepłej barwie.




8 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczne rybki... a kwiatów zazdroszczę, bo każde potrafię zasuszyć, nawet kaktusy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kaktusy z kolei przelewam, zwłaszcza po okresie zimowym . Skutek jest taki, że mi gniją

      Usuń
  2. To ja się zgłaszam : biologia , przyroda - emeryt ! Klasyfikacja w porządku , można tylko dodać jeszcze jedną jednostkę : rodzina :JOLCINE Fajne Jolcine rybki miętusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że trafia nam się tu kompetentna osoba. Czuwaj skarbie nad biologiczną sferą blogów

      Usuń
  3. Fantastyczne rybki. Piękna ozdoba łazienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rybki super :) Porządnie sklasyfikowane, a jakże!! Kwiatki bardzo ładne :) Też lubię jak mi kwitną :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze rybki, typowo łazienkowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny- pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...