2 cze 2013

287. Zazdrostka Mgiełka



Nieźle musiałam wywijać szydełkiem na prawo, lewo, w górę i w dół aby 

zrobić tę zazdrostkę. 




Wydaje się pracochłonna, ale tak nie jest. Powiem, 

że do końca nie byłam zadowolona z efektu, wyglądało toto nie najlepiej, 

całkiem źle, żeby nie powiedzieć szmata. Ale po wybieleniu , lekkim 

nakrochmaleniu nabrała zazdrostka blasku. 


Po przekonaniu się do dzieła 

finalnego czym prędzej zrobiłam drugą do kompletu. 


Jestem przekonana że delikatniejszej zazdrostki nie da się zrobić. Jest 

super delikatna i przezroczysta. Wzór znalazłam w Duplecie. Wbrew 

pozorom bardzo dobrze się prasuje. 


Voilà! 


*****************
****
 
Klęska urodzaju 

Wreszcie zakwitła mi róża chińska, która obrażona była na mnie chyba z 5 lat. 




I zakwitło mi kalanchoe. 




I zakwitł mi nawet szczawik wymordowany w zimie.


32 komentarze:

  1. Śliczna firaneczka i rzeczywiście bardzo, bardzo delikatna, pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie delikatna, cudo !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna zazdroska, zasłania tylko tyle ile trzeba. Mam podobny wzór z kryształkami na dole, może kiedyś zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kryształkami dałas mi do myślenia- dzięki

      Usuń
  4. Cudowna ta zazdrostka, wzór śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne cudeńko tylko nie mów że to elementy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulko nie mówię, bo to nie są elementy tym razem

      Usuń
  6. Zazdroska- prześliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba :) wiesz, że zainspirowałas mnie do zrobienia sobie zazdrostki do łazienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I byłam i szukałam i nie znalazłam, zamotałam sie na twoich blogach, ale ciesze się bardzo że cię zainspirowałam

      Usuń
  8. na kwiatkach się nie znam (u mnie nawet sztuczne by uschły), ale zazdroska mnie zaczarowała, faktycznie jak mgiełka - śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie dopiero na kwiatkach poznaję, zawzięłam się

      Usuń
  9. Cudo! Wspaniała zazdrostka. Wzór idealny - jak pięknie wygląda na oknie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna!!! Masz namiar na wzór?

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatna i śliczna, pięknie zdobi okienko.
    Rośliny pięknie kwitną, moja róża jeszcze nie kwitła, mam nadzieję, że w końcu się zdecyduje :):)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ci tego życzę, czyli zakwitnięcia

      Usuń
  12. moja róża chińska też zakwitła ale mam ją dopiero tydzień ;)
    cały czas pilnuje żeby w podstawce była woda - zobaczymy jak mi się bedzie chować, a firaneczka wiadomo - efektowna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ogólnie róże są kapryśne :)

      Usuń
    2. ta różna pochłania ogromne ilości wody. Ja swoją chyba przenawoziłam, prawie ją zabiłam, liście wszystkie odpadły, potem poszło jej znów w liście, ale za to zero kwiatów przez kilka lat

      Usuń
  13. Bardzo delikatna :)
    Piszesz, że nie jest skomplikowana w robieniu, ale coś nie bardzo chce mi się wierzyć ;) nie u Ciebie! :)
    Kwiatuszki cudownie Ci kwitną, ale żeby nie przechwalić to ... przez lewe ramię ;P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę przeuroczo wygląda ta zazdrostka, świetna po prostu

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie się prezentują te zazdroski w oknie :)) a kwiatuszki pięknie kwitną :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne:) zapraszam po wyroznienie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, delikatna, wyjątkowa.... Gratuluję cierpliwości i wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiaty kwitną Ci przecudnie :) Coś Ty tej "róży chińskiej" zrobiła, że bidulka 5 lat była obrażona :) Zazdroska jest piękniutka :) Celowo użyłam takiego określenia dla tego delikatnego cuda :) Pozdrawiam i całuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie jak pisałam powyżej, przenawoziłam ją. Gorliwość wiadomo gorsza od faszyzmu

      Usuń
  19. Tylko kilka dni mnie nie było, a tu takie cudo, śliczna firaneczka, a kwiatuszki to niech Ci kwitną na zdrowie i na radość ;) pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny- nie chcę za bardzo nabijać sobie komentarzy, ale z radością przeczytałam wszystkie wasze przemiłe komentarze- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jolu a o którą zazdrostke chodzi? Tę co robiłam na zamówienie? Napisz do mnie na meila to zeskanuje i wysle ja do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawie wygląda ta zazdrostka, oryginalnie i uroczo:)Jestem fanką firanek szydełkowych jak wiesz:)A ta jest wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...