19 maj 2013

286. Ananasowa chusta …


ponieważ takie coś trzeba mieć w szafie, 

ponieważ takie coś czasami się przydaje. 

Zrobiłam kawalątko z ostatka zdawałoby się nici. Odstawiłam, bo byłam 

święcie przekonana, że więcej takich nici w domu moim nie mam. A to co 

było zrobione, to było stanowczo za kuse. I chyba jedynie siłą woli po 

pewnym czasie, przez przypadek znalazłam jeszcze jeden motek. Jak to 

dobrze robić czasem porządek haha. 


Nici to kordonek Perle 8, a szydełko użyte 1,25mm. Jestem bardzo 

zadowolona, właśnie coś takie delikatnego mi się marzyło. I wyszło. 

Zauroczył mnie nie orginał tej chusty w czasopiśmie, ale chusta zrobiona 

w kolorze różowym prze Azjatkę chyba o imieniu Qinggua. 

Na brzegach w ostatnim rzędzie robótki wrobiłam malutkie koraliki..





 Zauroczył mnie nie orginał tej chusty w czasopiśmie, ale chusta zrobiona 

w kolorze różowym prze Azjatkę chyba o imieniu Qinggua. Moja chusta 

nie jest aż taka piękna jak jej.

Z tym optymistycznym akcentem mówię wam pa pa.




 

25 komentarzy:

  1. Wspaniała :-) Idealna :-)
    I na dodatek w jedynym słusznym kolorze :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna.
    Chciałabym kiedyś taką sobie wydziergać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, zwiewna, powiało wieczorową okazją ;), pozdrawiam, a nieoczekiwane odkrycia - bezcenne hel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta jest niezwykła! Ja właśnie próbuję uporać się z małą formą, szydełko 1.6 mm i powiem szczerze - nie wiem, jak dałaś radę zrobić tak wielką chustę czymś tak małym! Mi by nie starczyło cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie jest wielka, robi u mnie za apaszkę. Cierpliwości życzę

      Usuń
  5. Piękna chusta!! I lubię wzorek ananasków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, podoba mi się. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta bardzo mi się podoba :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie oryginał również nie zachwycił, ale Twoja... jest prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo właśnie Beatko orginał nie został zbyt ładnie zaprezentowany. Dopiero ta dziewczyna Azjatka ukazała piękno tego wzoru

      Usuń
  9. Jest piękna! I według mnie kolor czarny jest właśnie zaletą. Bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna koronkowa chusta, dobrze,że ostatni moteczek się znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten wzór - mam już dwie zrobione według niego chusty, ale twoja tez mi się podoba - bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, delikatna i elegancka. Ananasy zawsze modne. Pozazdrościłam i nabrałam motywacji aby wydziergać podobną dla siebie. Problem w tym, że nie umiem odmówić i zaraz po wydzierganiu "idą dalej". Ananasowych chust wydziergałam kilka, ale wszystkie były z włoczki akrylowej lub bawełnianej. Teraz będzie z kordonku :-) i dla mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniała, poszło Ci szybko, pozdrawiam z bardzo zimnego miasteczka,

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękna i z pewnością przyda się nie jeden raz, często będziesz po nią sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta piękna. Właśnie szukałam natchnienia na szydełkową chustę i chyba znalazłam. Dzięki za wzorek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest ta chusta. Oczyma wyobraźni widzę ją w błękitach i turkusach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o twoja wyobraźnia szaleje, super

      Usuń
  17. Dziewczyny nie chcę sobie nabijać komentarzy, dlatego nie odpowiadam na każde wasze komentarze. Bardzo, bardzo mnie cieszą i czytam je z wielgachną uwagę. Radują mnie strasznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, taka elegancka i gustowna, gratuluje cudnego wyrobu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...