12 maj 2013

285. Zazdrostka „ Na Lwyby”


Wyszła ładniej niż się spodziewałam. Śmiem twierdzić, że w 

rzeczywistości jest ładniejsza i delikatniejsza niż to widać na zdjęciu. 


W łazience zrobiło się jaśniej, choć poprzednia firanka też była biała i nie 

gęsta. Zdziwiłam się.


Z kordonka Muza 830g/100g, szydełkiem 1,25mm. Wzór prosty, że aż 

boli  -haha. Przy tak prostym wzorze „samo” i szybciutko się dzierga, nie 

wiadomo kiedy i z wielką przyjemnością. 



Szydełkowanie zazdrostek może stać się obsesją czego wam i sobie 

życzę! Szybko się je robi i efektownie wyglądają na oknie. 


*****************
*******

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pochlebne komentarze pod ostatnim 

postem.


13 komentarzy:

  1. cUDOWNA.. PROSTA ALE EFEKTOWNA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moge tylko poogladać bo sama jakoś nie mam sił na takie dziergadła ;) ale chciałam powiedzieć ze ta żółta sukienka no to wiesz - r e w e l k a :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę, poszło szybko,jest piękna,

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna firaneczka i taka tematyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zazdrostka. Może schemacik zachęci jeszcze bardziej do samodzielnego dziergania takiego cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbie jeśli tylko mogę to daje namiary na wzór. Te ryby miałam wydrukowane od kilku lat, mam je na papierze, nie mam skanera. Ale spokojnie ze zdjęć odpatrzysz- próbuj

      Usuń
  6. Bardzo ładnie się te rybcie w oknie prezentują :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna :-) Wspaniałe ryby :-) Zresztą ... to mój znak w zodiaku ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zazdroska - bardzo fajnie rybki prezentują się na oknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zazdroska......lubię robic z muzy bo jest fajna i delikatna.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez jestem do muzy przywiązana

      Usuń
  10. Dziewczyny- bardzo wszystkim dziekuję za pochlebne komentarze

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...