1 maj 2013

282. Gerbera w roli głównej




Chodziła mi po głowie gerbera. To jeden z moich ulubionych kwiatów. 

Dopiero po powtórnym porządnym nakrochmaleniu wyszedł mi sztywny 

kwiat. Super odstaje od podstawki chociaż nie zdołałam tego uchwycić na

zdjęciu.



W liściu i łodydze umieściłam cieniutki drucik ii łodyga już się wichrom nie 

kłania. Sam kwiat wyszedł cokolwiek ciężkawy i po pierwszym

nakrochmalenia listki były oklapnięte jak uszko misia Uszatka.


Gerberę zrobiłam z nici Eldorado, szydełkiem 2,0mm, to wytwór mojej 

interpretacji różnych wzorów. 

Wszystko pięknie, ale po zrobieniu stwierdziłam, że jednak żółta 

bardziej by mi się przydała.

Uwielbiam też konwalie,

mieczyki,


 tulipany i anturium.

żródło: internet

Niby mówi się, że wszystkie kwiaty są piękne, ale ja nie cierpię irysów, lilii 

i  kalii- wszystkie kojarzą mi się ze śmiercią. Chociaż temat śmierci nie jest 

dla mnie tematem tabu.

 

********

*****

Ciekawa jestem jakich kwiatów wy nie tolerujecie i dlaczego? 

Uchylicie rąbka tajemnicy?



******
****

Przepraszam wszystkich, bo mieszałam tu na blogu, ale miałam dość poważna awarię. Może z Bożą pomocą już będzie dobrze.

16 komentarzy:

  1. W zasadzie lubię wszystkie kwiaty,tylko jedne więcej ,inne mniej. Anturium często wygląda trochę jak z plastiku i modne teraz kalie do ślubu, chociaż piękne, trochę mnie rażą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ale jestem zacofana, nawet nie wiedziałam że teraz kalie do ślubu modne. Masz rację, anturium wygląda jak z plastiku, ale kojarzy mi sie i tak z elegancją i jakąś niezłomnością

      Usuń
  2. Świetna gerbera ;) Ja osobiście nie przepadam za liliami, właśnie dlatego, że mi się kojarzą z pogrzebami... A najbardziej lubię wszystkie wiosenne kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosenne kwiaty to chyba każdemu sie podobaąj ze względu na swoją delikatność

      Usuń
  3. Twoja gerbera jest fantastyczna, lubię wszystkie kwiaty,są takie jedne miniaturowe irysy za którymi nie przepadam bo jeszcze do nich dobrze nie dojdziesz a ona już przekwita,mam tez pewne ale do wszystkich "niecierpkowatych ", to wszystko kwestia gustu.A na pogrzebach to już cały asortyment jest,od kali,róż,goździków,lilii, tak że nie ma zasady,miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulko wiem że to kwestia gustów, ale właśnie te gusta chciałam poznać

      Usuń
  4. Gerbera jest fantastyczna, świetny pomysł. Kaliom na ślubie także mówię NIE. Z kwiatów nie lubię,a ściślej z żółtych mleczy, jak po zrobieniu wianka czarne robaczki wyłażą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tu mnie zaskoczyłaś, jutro idę szukać mleczy a raczej tych robaczków

      Usuń
  5. Piękna te gerbera. I w ogóle miałaś świetny pomysł z tym parawanikiem do do prezentacji. A jeśli chodzi o kwiaty, chyba wszystkie lubię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skup sie dobrze, na pewno sa takie których nie lubisz

      Usuń
  6. Fajna ta plecionka jako tło. Gerbera wyszła super!
    Co do kwiatów to;
    Anturium wygląda efektownie,Kalia też, jednak dopóki nie dotknę,to nigdy nie wiem czy prawdziwe i dlatego jakoś do mnie nie przemawiają.
    Pozatym lubię wszystkie kwiaty i te co mogą stać w wazonie i takie ogrodowe(Aksamitki podziwiam z daleka,zapach mnie drażni) czy kwitnące doniczkowe.A tak naj..,najbardziej lubię frezje,róże i storczyki.
    Udanej "majówki" życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach aksamitki pewnie wiele z nas drażni, ale dekoracyjne są i pewnie stąd tak wiele ich w ogródkach

      Usuń
  7. Cudna :-) Rewelacyjnie wszystko wygląda i się układa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny bardzo dziękuje że zechciałyście się podzielić swoimi uwagami- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...