10 mar 2013

277. Kamizelka JA-pan



Po długich pertraktacjach z Malwą i szydełkiem 3,5mm wreszcie można 

powiedzieć- ukończyłam. 




Na początku były nici, potem była kamizelka ze stójką. Dość fajnie to 

wyglądało, ale po pierwsze skróciło mi szyję a po drugie źle się w tej 

kamizelce czułam. Po paru założeniach i próbach przezwyciężenia 

niechęci jednak sprułam tę stójkę i ostateczny wygląd przedstawia się jak 

na zdjęciach.

 




 Ta kamizelka to pierwsza rzecz robiona przeze mnie od góry na okrągło. 

Generalnie szło mi lepiej niż wcześniej zakładałam. Nastawiałam się na

większy stres. 




Zdjęcie poniższe bardzo niewyraźne- wezmę chyba rozwód ze swoim 

fotografem.


My inspiration:
jakaś gazetka japońska 


Bye- bye





15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wzór wybrałaś, kamizelka wyszła super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ta kamizelka i ta czekoladka :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kamizela. Kolor, fason i wykonanie podoba się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ślicznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna kamizelka :-) Świetny wzór. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach gdzież te włóczki z Aniluxu! (weschnienie retoryczne)
    Czekolada zawsze poprawia humor, a Twoja kamizelka to jako zapowiedź końca zimy czy początku wiosny? Wolałabym to drugie;) Fajna jest, ciekawie robiona i też opowiadam się za brakiem stójki, wolę głębokie wycięcie, a wszystkie golfy muszę przewijać podwójnie. Pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helenko ja także ostanimi czasy więcej rzeczy noszę głęboko wyciętych i może stąd ta niechęć do tej stójki

      Usuń
  7. pięknie i oryginalnie, szybko Ci poszło,

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie tańszy będzie jakis kursik dla fotografa niz rozwód?:)
    Kamizela udana, niech się miło i ciepło nosi
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym w ogóle nie pomyslałam.Ale mądrze kalkulujesz- taniej by faktycznie wyszło

      Usuń
  9. Super wyszła!!! Ja zawsze staram się wybierać projekty i robić "na okrągło", bo później leżą UFO-ki nie pozszywane po kątach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu mam za małe doświadczenie w tych okrągłych rzeczach aby sie powymądrzać

      Usuń
  10. śliczna kamizelka i piękny wzór :)
    fotografowi daj czas na poprawę :)
    pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zlitowałam się jeszcze tym razem haha

      Usuń
  11. Iwonce, Kasi Antosi, Violetce, Hani, Urszulce.... i wszystkim kobietkom serdecznie dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...