27 lut 2013

274. Znowu dzisiaj mi nie wyszło

z jakiej to piosenki?



Mój pomysł na ściankę był właśnie taki. Ma pełnić funkcję ekspozytora. 

Nie zawsze jest dobrze, kiedy serwetka leży, czasami może też zawisnąć 

prawie pionowo. Trzyma się na jednej szpilce.


Sama idea mi się spodobała, tylko wykonanie do kitu. Bo tu aż się prosi o 

bardziej wyraziste kolory serweteczki, aby lepiej się odznaczała na 

jasnym tle. Poniżej na zdjęciu może nie jest źle, ale w rzeczywistości nie 

jest rewelacyjnie.


 





@@@@@@@@@@@@@@@@@

A tak w ogóle jestem zbulwersowana (haha) tym, że miałyście o niebo 

lepsze pomysły od mojego. 

Pomysł Renatki- stojak na biżuterię
Pomysł Beatki- podstawka do przepisów kucharskich
Pomysł koleżanki z bloga Dom z mozaikami- parawanik na okno przed wścibskimi sąsiadami
Pomysł Codziennej - parawanik dla grających w okręty 



Dziewczyny szczerze przyznaję, że szczena mi opadła, kiedy 

przeczytałam wasze komentarze z pomysłami. Są absolutnie rewelacyjnie

i absolutnie do natychmiastowego wykorzystania. 

Tego się nie spodziewałam- przy waszych pomysł mój jest nieszczególny, 

ale nic to… jak mówił Pan Wołodyjowski.

11 komentarzy:

  1. Nie ma to jak inteligentne pytanie w inteligentnym towarzystwie ;) pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helenko- my obie jestesmy inteligentne czy tylko ty sama? haha

      Usuń
    2. Kochana! ja to w ankiecie wyjątkowo jakoś nie wzięłam udziału, dlatego nie roszczę sobie pretensji do tego miana, ale chciałam zauważyć, że wystarczy rzucić jakiś pomysł, a już burza mózgów i mnóstwo pomysłów, na które jedna osoba w życiu by nie wpadła. Przynajmniej wiesz, do czego Ci się może Twoje dzieło przydać :)
      A serwetka śliczna jak wiosenne słoneczko.

      Usuń
    3. Masz rację, a ja uwielbiam burzę mózgów- jestem wielkim zwolennikiem tej metody

      Usuń
  2. A mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. moja Ty kochana Ty to tak z reguły chyba lubisz ponarzekać :P
    no bo niby jaki inny kolor by tu pasował do Twojej ptaszyny? hę?
    oj chyba pogrożę ;) :)
    a ten parawan przed sąsiadami to raczej nie - ja specjalnie z robótkami wychodzę w lato na taras żeby sąsiadki miały łatwiejszą robotę ;) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu masz rację- ostatnio ględzę ponad miarę. Popracuje nas sobą obiecuję!
      Uwagi o sąsiadkach- bezcenne- ubawiłaś mnie strokrotnie

      Usuń
  4. "Znowu w życiu mi nie wyszło..."
    Budka Suflera, Cień wielkiej Góry chyba :)
    A pomysł fajny :) Można w ten sposób wiele rzeczy wyeksponować :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbie czy ty uczestniczyłaś w programie Jaka to melodia? brawo!

      Usuń
  5. Pomysł z serwetką wyeksponowaną na pionowo rewelacyjny. Widziałam tak zawieszone serwetki w oknach . Tylko wisiały na przezroczystym tyle :) Bardzo były kolorowe i tworzyły super kompozycję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj spodobało mi sie to niesamowicie. Coś muszę pomyśleć w tym kierunku- dzięki za podzielenie się pomysłem!

      Usuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...