W moim albumie na Picassa zbiór rzeczy dokonanych: Odzież-kolekcja: wiosna,lato,jesień,zima, Dom, Wiekanoc, Boże Narodzenie, Inne

21 lut 2013

273. Papierowa wiklina- stojak



Moja przygoda z papierową wikliną trwa. 

Stojak- w sumie nie wiem czy to najszczęśliwsza nazwa, bo ma służyć 

do… no właśnie o tym za kilka dni, bo coś mi się kluje dopiero w głowie. 

Pewnie będę tu przy okazji uskuteczniać jakieś słowotwórstwo. 


Z przodu wygląda tak:


Z tyłu wygląda tak:

 I praca rozczłonkowana:
 Patyczki to patyczki do szaszłyków, nie są przyklejone na stałe, ale wyciągane.


Z pracy jestem zadowolona na 99%. Zawsze jest się do czego przyczepić- 

muszę być dla siebie łagodna żeby się nie zrazić haha. 

Tym razem pomysł nie zgapiony, ale od początku do końca wymyślony 

przeze mnie. 


*********
W trakcie kręcenia rurek słuchałam kazania podesłanego przez Helenkę. 

Jest dość długie, ale naprawdę warto posłuchać. Nawet ci którzy nie 

chodzą do kościoła znajdą coś dla siebie, bo ksiądz nie jest oderwany od 

rzeczywistości, zna naturę i potrzeby kobiet i mężczyzn i co najważniejsze

nie boi się o tym mówić. Na luzie potrafi mówić o rzeczach poważnych.

 Posłuchajcie, nie pożałujecie:



7 komentarzy:

  1. Stojak bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stojak na co? Ciekawam... ;-)
    Rozkręcasz się w tym skręcaniu ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ty "pleciesz"......:-))))))))
    Jak dla mnie to będzie stojak na biżutki.Jak zgadłam puść mi sygnał.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze Ci idzie, wsiąkłaś w tą śliczna wiklinę,

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm... jak zwykle zabijasz klina...
    Do czego może być taka podstawka? Do schematów, przepisów kucharskich? W każdym bądź razie prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym parawanik potraktowała jak zazdrostkę, na okno przy kuchennym stole :o) - coby sąsiedzi nie zaglądali w talerze

    OdpowiedzUsuń
  7. Stojak (wieszak) na kolczyki? A może parawanik dla grających w okręty ? :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...