17 lut 2013

270. Szal z różą



Cykl: Jeden sweter= 10 000 możliwości


Idąc za ciosem co ze swetra zrobić można?


1.       Można zrobić pokrowiec na krzesło (o tym tu


2.       Można zrobić komin oraz czapkę (o tym tu)


3.       Można zrobić torebkę, o czym doniosła mi Gabriela (Gabrysi blog)


4.       I można zrobić szal o czym dziś




Miałam sweter bardzo długi, z dużym szerokim golfem. Właśnie z tego

 golfa wyszedł mi szal. Zabezpieczyłam tylko brzegi przed strzępieniem, a

w trakcie szycia naciągałam brzegi ile sił aby się pofalował materiał. Róża 

wyszła mi właśnie taka, jaka chodziła mi po głowie- jestem bardzo 

zadowolona. 



7 komentarzy:

  1. Kobieto! Jesteś genialna. Wyszło prześwietne!!! Aż ślinka leci;) pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  2. no śliczności!!!!!! Ja bardzo lubię buszowanie w "ciuchach". Mam swoje upatrzone, gdzie zawsze znajdę jakiś fajny sweter, albo kawałek materiału na kolejny pomysł. Już nie długo u Mnie na blogu kolejny wpis z torebką swetrową w tle. Zapraszam i dziękuję za reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz śliczne pomysły, piekny szal i róża tez,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pomysłowo. A wygląda jakby dopiero co kupiony w eleganckim butiku . CUDO !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...