31 sty 2013

263. Jeden rękaw- tysiąc możliwości. Dwa rękawy- dwa tysiące możliwości


Okazało się, że w prawie tym samym czasie wzięłyśmy się z Ulcią za rękawotwórczość.


1.Z rękawów Ulcia zrobiła getry- zajrzyjcie na jej wpis.


2. Z rękawów Jolcia zrobiła pokrowce na taborety. Rękawy wycięłam z kurtki z kożuszkiem. Reszta banalna- tylko zeszyłam cztery rogi, nawet niepotrzebna okazała się gumka.



3. Z getrów elastycznych (to też forma rękawa) Jolcia zrobiła osłonkę na doniczkę




A jakie są wasze pomysły?

4.

5.

6.

.
.
.

2000….


6 komentarzy:

  1. dobra jesteś,muszę coś pooglądać na taborety,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia do ciebie należy następny ruch, szukaj pomysłu

      Usuń
  2. Pomysły super, bardzo mi się podobają, szczególnie te afrykańskie klimaty, pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helenko mnie też się podobają i jakoś nie może mi przejść to afrykańskie zauroczenie

      Usuń
  3. Jolcia pracowita i pomyslowa, a Ewcia len :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu cieszę się, że wdepłaś. Wreszcie ujawniłaś swe ciemne strony haha- jak cię zdopingować?

      Usuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...