20 sty 2013

259. Limetki, limonki ja wszystkie was…dziergać chcę



Kiedyś tam kupiłam seledynową Maxi w takim nie bardzo twarzowym kolorze. Leżał kordoneczek w szafeczce, leżał i się wyleżał. Znalazłam dla niego zastosowanie w postaci serwetki-podkładki na stół. 

  Jeśli seledyn to tylko na limonki. Jako Jolcia pomyślała tak i zrobiła. Zachciało mi się na dodatek, aby ta serweta była wypukła. Najpierw utrudniłam sobie życie, bo to akurat mi najbardziej w życiu wychodzi haha, i zaczęłam wrabiać 12 białych nitek w zielony element. Szybko przyszłam po rozum do głowy.


Genialne pomysły Joli:

W końcu po kombinacjach zrobiłam tak: najpierw wyszydełkowałam cały zielony element, a dopiero na końcu białą pojedynczą nitkę przeciągałam igłą przez reliefowe słupki. Serweta wyszła bardziej wyrazista, ciekawsza i kwaśniejsza brrrr- o to chodziło.

wzór

 

kolor przekłamany, ale bardziej widać wzór

 bye bye


14 komentarzy:

  1. No i się doczekał, piękna podkładka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna !
    Świetny miałaś pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna serwetka -podkładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna podkładka, a seledynowy Maxi jest prześliczny, zdjęcia nie zawsze oddają właściwy kolor.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek piękny, serwetka bardzo soczysta,

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor na podkładkę świetny- wykonanie pomysłowe podoba mi się pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie lepiej było zrobić słupki reliefowe? Ale efekt wyszedł taki jak chciałaś ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieku tam są słupki reliefowe, ale ja je jeszcze dodatkowo wzmocniłam, uwypukliłam haha

      Usuń
  8. Serweta świetnie się prezentuje :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie sobie uwypukliłaś wzorek :) podkładka wgląda świetnie :) zwłaszcza w towarzystwie cytrusów ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda ta serwetka! Świetny pomysł z tym uwypuklaniem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...