13 sty 2013

258. Pojemnik na robótki bieżące



Znowu sięgnęłam po maszynę do szycia. Uszyłam sobie taką osłonkę na pojemnik na robótki bieżące. Jako wkład posłużył mi pojemni 5 l po marmoladzie.

Aplikacja z kwiatkami to wymysł mojej wyobraźni. Mogło być lepiej, ale to mój pierwszy raz. Już wiem, że niepotrzebnie obszywałam kwiatki dwa razy. Okazuje się, że więcej nie znaczy lepiej. Ale pruć już  nie będę.


 Na pojemniku są nie tylko aplikacje, ale i haft.Już dawno chciałam się nauczyć robienia supełków francuskich.

Jestem pełna podziwu dla wszystkich autorów obrazków wyszytych właśnie supełkami francuskimi –   zobaczcie

 Robić supełki i dobrze się przy tym bawić- nieźle brzmi. Niby tylko kilka ruchów, ale nie mogłam pojąć wg rysunków. Dopiero filmik na youtob’ie do mnie przemówił-dziękuję autorce.

Wg mnie motyw całkowicie wypełniony wygląda o wiele ciekawiej niż wypełnione tylko kontury.

 Im mniej starałam się, tym supełki wychodziły mi lepsze- ostatni liść najlepszy. 


 

 Supełki robi się na tamborku, ale ja miałam materiał już dobrze naciągnięty na wiaderku i bezpośrednio na nim haftowałam.

Dno pojemnika podkleiłam czterema plastikowymi nakrętkami do butelek-widać troszkę na drugim zdjęciu. Pojemnik nie stoi bezpośrednio na podłożu i mam nadzieję, będzie mniej się brudził.

Wszystko dość optymistycznie wygląda.


  Bye- bye

17 komentarzy:

  1. Osłonka na pojemnik ładna taka wiosenna pozdrawiam :) i zapraszam na mój blog
    http://stokrotka75.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglada ten pojemniczek :) a ta technika oj wieki temu był pokazana w Poradniku Domowym i wyszyłam nawet jeden obrazek :) pozdrawiam cipelutko Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wioletka masz gdzies na blogu ten obrazek? bardzo chciałabym zobaczyć

      Usuń
  3. Świetny pomysł :-)
    Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze to coś nowego i przydatnego pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalny pomysł, a ozdobiony pojemnik ślicznie wygląda. Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. noooooooooooooo kobieto zadziwiasz :) a umiejętnosci szycia to ja normalne zazdroszczę i już

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały pokrowiec na wiaderko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny pojemniczek, a porządku robótkowegomożna pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam bo szyć na maszynie sama nie umiem :( ale maszynę już mam i na pewno będę się uczyć :) Tymczasem zapraszam Cię po wyróżnienie : http://umonique.blogspot.com/2013/01/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie umiem, to co robię to tylko namiastki szycia. Za wyróznienie serdecznie dziekuję

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Wiesia- ty u mnie chyba pierwszy raz- witaj

      Usuń
  11. Wspaniałe rzeczy tworzysz. Cuda wręcz. od dawna do ciebie zagladam, a teraz Zapraszam do siebie w wolnej chwili. Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem http://ludmilaidrutki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro od dawna, to cieszę sie że się ujawniłaś

      Usuń
  12. Dziewczyny- wszystkie, wszystkusieńkie komentarze przeczytałam z najwyższą uwagą- serdecznie dziękuję za ciepłe słowa, choć pewnie na nie nie zasługuję

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...