11 sty 2013

257. Osłonki na pojemniki

  Miałam w szafie bardzo duży, za duży obrus o ciekawej według mnie fakturze materiału. 

Tak mnie nosiło, aż wykombinowałam z niego mniejszy obrus do kuchni i jeszcze takie oto osłonki na pojemniki na wszelkie nici.

  Mniejszy pojemnik to tekturowe pudełko, a drugi to składany pojemnik plastikowy kupiony w jakimś markecie.Żeby osłonki dobrze trzymały się pojemników na samej górze i na dole brzegi podkleiłam klejem.Pojemniki mają swoje stałe miejsce w kuchni pod narożnikiem. 

 Tu jest mój punkt dowodzenia, a w punkcie dowodzenia lubię mieć wszystko (no prawie wszystko) pod ręką. Jeszcze całkiem spory kawałek materiału mi pozostał.

 

bye bye

8 komentarzy:

  1. Fajnie to sobie wykombinowałaś:) Bardzo ładne pojemniczki masz teraz no i jednakowe:) Dzięki za odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie sobie ozdobiłaś swój punkt dowodzenia :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój pomysł ozdobnych pojemników na moteczki i robótki. Nie tylko są ładne, ale i praktyczne, bo w szafie masz luz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że luzów za bardzo nie widać

      Usuń
  4. Miałaś jeden obrus, a zrobiłaś obrus, dwie osłonki i jeszcze Ci zostało. Co Ty, Copperfield jesteś? A tak na poważnie - bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, ja czarodziej jestem! lubię tak rozmnażać haha

      Usuń
  5. pięknie,widać że i krawcowa dobra z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uluś ja wiem , że moje możliwości są mocno ograniczone,ale sie rozgrzeszam- nie można umieć wszystkiego

      Usuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...