6 sty 2013

256. Podkładka Neon



Waszanawiekijolka kupiła jakiś czas temu nici Talia 30 o numerze 919, które jak wiadomo nadają się na szydełko, bo są dość grube.

Ale nie przypuszczałam, że ta zieleń jest w rzeczywistości taka neonowa. Szpuleczka sobie leżała do czasu.

Znalazłam dla nich wreszcie zastosowanie robiąc taką oto smakowitą podkładkę.

 Wzór prosty (moja modyfikacja to podwójne słupki zamiast pojedynczych), szydełkowałam nitką podwójną, szydełkiem 1,25mm. Pod serwetką różowy materiał to welur. Nie jestem na tyle biegła w szyciu weluru i to jeszcze w kształcie koła. Tu pomogła mi mama. Serweta jest na stałe przyszyta do materiału.

 Zasmakowałam w tych niciach i w tym kolorze.


Bye- bye

18 komentarzy:

  1. ten kolorek mi się bardzo podoba,pasuje do podkładu, ładnie Jola pomyslała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie dopasowałaś kolory ;-)
    Świetny pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się wydaje że przez kontrast coś mi się udało

      Usuń
  3. Super kolorek i super podkładka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna podkładka i super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna, daje po oczach, akurat na optymistyczny początek roku, pozdr. hel

    OdpowiedzUsuń
  6. Neonowe kolory są teraz w modzie :D a ta zieleń przywołuje uśmiech i radość, bo jak nic, kojarzy się z wiosną! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się w prawdzie nie skojarzyło, ale uśmiech serweta przywołuje u każdego kto ja na żywo widzi- z czego sie cieszę

      Usuń
  7. Bardzo przyjemnie calosc wyglada,a ten zielony kolor to juz w ogole lepiej niz na szpulce:) Po raz kolejny gratuluje pomyslu. I odwagi tez,a jakze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie na szpulce ten kolor był nie do życia

      Usuń
  8. Bomba pomysł . Kolory oczoje... są jak najbardziej na czasie.
    I rzeczywiście jak zauważyła, któraś z moich poprzedniczek przywołują WIOSNĘ i WIELKANOC i kwiatuski :) oj jak mi się miło kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ciekawy...daje po oczetach.Ale coś mi serdeńko na laurach osiadłaś,że za takie małe konstrukcje się zabrałaś.A może Ty jeszcze sylwestrowa jezdeś;-)))Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wiosenna podkładka. No i to samo sobie pomyślałam co Renula co takie mikro dziergadełko :) ale to pewnie rozpęd noworoczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie odpowiedziałam na każdy komentarz, ale wszystkie przeczytałam z ogromna uwagą- pozdrawiam dziewczyny i dziękuję

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...