1 sty 2013

255. Intuicyjny, a wypasiony listek na… dobry początek roku 2013



Oczywiście wbrew numeracji życzę na cały 2013 rok wszystkim damom tu zaglądającym mnóstwa pomysłów robótkowych, cierpliwości na ich wykonanie, a waszym bliskim wyrozumiałości dla waszego hobby!



***************


Na dobry początek roku 2013 pochwalę się swoim listkiem i winkiem, które wyjątkowo mojemu mężowi wyszło. Nie za słodkie, więc nie oszczędzam się, piję!


Mniam, mniam.


 

Zważywszy na to, że moja rozłąka z drutami była długotrwała z tego oto listka jestem bardzo dumna. Listek intuicyjny, bo musiałam sobie przypomnieć takie podstawy jak dobieranie oczek, czy zbieranie oczek na prawo i lewo. Listek powstał z resztek nici na drutach 6. Nie dość, że musiałam sobie przypomnieć podstawy to jeszcze zachciało mi się go powiększyć dostępny wzór do moich potrzeb. Ale jest balszoj- wypasiony. Wszystko się udało nad podziw. Listek, a może liścior ma wymiary 36cm.

wzór

***********

Serdecznie dziękuję za wszystkie świąteczne życzenia- przeczytałam je z wielka uwagą. Były miodem na moje serce


6 komentarzy:

  1. Dziękuję za niezwykle trafne życzenia,Tobie też tego życzę, a liścior bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny listek - idealny :-)
    Dobrego wina sama bym się napiła ... :-))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze wierzyłam w Ciebie,listek super a z tym piciem to powoli,jedna lampka w sobotę i koniec.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu to wypij i za moje zdrówko:)) listek imponująco wygląda:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna i ciekawa ta inspiracja z tym liściem

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu listek wyszedł Ci bombowy :) Oj wiosna mi się jakoś zamarzyła. Zielono i pięknie dookoła :) a jeszcze winko pyszne. Coś czuję ,że będę tu częstym gościem. Szczęśliwego, NOWEGO ROKU !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...