20 lis 2012

251. Bluzka GROSZEK



Przede wszystkim serdecznie nie polecam nikomu wypaść z blogowego rytmu, tak jak mnie to się przytrafiło.

 Bluzka, którą wam dzisiaj prezentuję to nic nadzwyczajnego.



 Zrobiłam go z nici z odzysku. Uchciwiłam się na te nici, bo nie dość, że spodobał mi się odcień zieleni, to jeszcze na dodatek to jest fajny melanż. Tylko melanż ma to do siebie, że trudno na nim uchwycić wzór.


Postawiłam na prostotę i luz. Pierwotnie miał to być rozpinany sweterek, ale później stwierdziłam, że jednak bliżej to ma być bluzce, jednak nie rozpinanej. Więc przód zeszyłam. Nic nie stoi na przeszkodzie doszycia guzików.


16 komentarzy:

  1. Rewelacyjny sweterek :-)
    Piękny kolor i genialnie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu świetny sweterek a pomysł ze zszyciem jak najbardziej mi się podoba. Ja tez od dłuższego czasu myślę o zszyciu na dobre mojego amarantowego sweterka,jakoś mi się rozłazi z przodu,pozdrawiam serdecznie

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak dobrze, że postawiłaś na prostotę i luz, jest ciekawie.
    Pomysł z guziczkami mi sie podoba,postawiłoby przysłowiową kropkę nad i.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzeczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a dlaczego to kochana się wypadło z rytmu, noooooooo ? ;) :P
    bluzka zyskuje na atrakcyjności na ostatnim zdjęciu - zgadnij dlaczego ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie sliczna zielen...wzor blizeczki tez super...bardzo ladna...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Noooo i jest super bluzeczka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolor już długo chodził za mną... Bardzo mi się podoba bluzeczka, dobrze że jesteś... i to w tej bluzeczce ;)pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale superowa prostota - wzór dobrze widać :)ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się prezentuje ta bluzeczka :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. prosta a jakże piękna, wiedziałam że po kryjomu coś tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalny sweterek - a u mnie do wygrania bransoletka w zielonym kolorku ;-) Skusisz się ? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzeczka!
    Tak sobie troszkę pospacerowałam po Twoim blogu i jestem pełna podziwu dla Ciebie i Twoich prac.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ladna bluzka i slicznie sie (chyba) na Tobie prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...