22 paź 2012

250. Ponczo- KAMIKAZE



Czasami uda mi się zrobić coś sensownego. To ponczo jest właśnie takim czymś sensownym.  Nie ma to jak samemu się pochwalić- haha wybaczcie.  



Ciepłe- wykonane z włóczki Kartopu Basak- mieszanka wełny i akrylu. Zużyłam coś ponad 4 motki, a szydełkowałam szydełkiem 4,5mm.

Funkcjonalne- wzorek prosty jak parasol. Pasuje i do spodni i do spódnic. Już sprawdzone.

Praktyczne- kolor i fason pasują praktycznie do wszystkiego. Jestem bardzo, bardzo zadowolona.

Udziwnienia w ponczu są dwa. Pierwsze polega na tym, że na plecach nie ma szpica, wypełniony jest cały tył. Dzięki temu poczno nie przesuwa się, jest stabilniejsze- już sprawdzone.


A drugie udziwnienie to rozcięcia po bokach. Tu zaważyły względy praktyczne i estetyczne. Praktyczne, ponieważ dzięki rozcięciu poncza lepiej nosi się torbę na ramieniu- już sprawdzone. Dzięki rozcięciu mogłam sobie pozwolić na przyozdobienie poncza guziorami. Podobają mi się te guziki, są efektowne i wcale nie były tanie haha. 







Ale żeby nie było tak całkiem happy,  to już widzę w nich jeden minus- a mianowicie są troszkę przyciężkawe. Czuć ich ciężar na odzieży. Nie wiem czy nie będę musiała tu coś zmienić. 



Ale na razie chodzę w nim i żyję.

18 komentarzy:

  1. Rewelacja :-)
    Genialny pomysł z rozcięciami i guzikami :-)
    No i w moim ulubionym kolorze :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Patent na rozcięcie bardzo mi się spodobał, śliczne ponczo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponczo jest świetne :)))) i Jolciu kochana poproszę o jakąś garść informacji jak zrobić to ponczo? Jakiś schemat opis czy cuś posiadasz? pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu podam Ci tutaj mój email police9@wp.pl

      Usuń
  4. za każdym razem gdy widzę ponczo - zgrzytam zębami, bo ja nadal tylko je oglądam a nie mogę sobie takowego udziergać :( no i się pytam dlaczego? Pomysł z guzikami - rewelacja - no i znowu mnie zazdrość będzie zżerała :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne poncho i fajny pomysł z tymi rozcięciami na rękawach. Ja takich rozcięć nie mam i jest tak ja napisałaś w poście :)
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieniądze szczęścia nie dają a przyjaciele i znajomi owszem.Pomysłowo rozwiązane[guziki wymień na mniejsze lub lżejsze] ale chyba,aż tak ciężkie
    nie są pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu i tej maksymy będę sie trzymać, żeby nie zwariować haha

      Usuń
  7. Ponczo super, bardzo mi się podoba pomysł z rozcięciami, super, pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobiety ! bardzo się cieszę, że moje rozwiązanie przypadło wam do gustu- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie pokombinowałaś , ponczo cudowne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypadło do gustu, oj przypadło.Szczególnie jak się swoje dziergadło spruło.
    Czy ja Ci już kiedyś nie napisałam, żeś bardzo kreatywna duszyczka?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i kreatywnie praktyczny pomysł, na pewno podpatrzę, pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne to coś, zwłaszcza wersja czekoladowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i bardzo pomysłowe to poncho. Aż się chce samej chwycić za szydełko, żeby mieć coś takiego. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.arachneart.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. rozcięcia są extra... bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...