15 paź 2012

249. Róże z klonowych liści



Nie raz i nie dwa zachwycałam się pięknymi kompozycjami z jesiennych z liści umieszczonymi w sieci. Ale tak się nieszczęśliwie składało, że albo czas był jeszcze „przedliścienny”,  czyli liście wysoko na drzewie albo „poliścienny” czyli liście już uschnięte. Wreszcie w tym roku zreflektowałam się na czas. Mój skromniutki bukiet nie jest rewelacyjny, ale zważywszy na pierwszą w życiu próbę…. nie jest tragicznie. Spodobała mi się taka nieskomplikowana zabawa.
Sposób tworzenia znalazłam pod linkiem 




Serdecznie, serdecznie dziękuję za odwiedziny i tak ciepłe, choć nie zasłużone komentarze pod ostatnimi wpisami- pa

14 komentarzy:

  1. To już prawdziwa jesień, ale nie ta pełna szarug i zimna tylko słońca, ognistych barw, taka, jaką kocham najbardziej. Kusisz spacerem do parku ;) rozmarzyłam się, pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helenko szuranie wśród iści kojarzy mi się z dzieciństwem

      Usuń
  2. Bukiet jest przepiękny :)
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe liście są największą ozdobą jesieni. Dobry pomysł, żeby tę ozdobę przynieść do domu i zachować na dłużej w tak pięknej formie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A najlepsze liscie do tego sa nie tyle klonowe, co z plantanow. Sa takie duze!!!! Bukiet cudny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, nie mam platana w pobliżu, ale dobrze wiedzieć. Nie wiadomo jaka rada się w życiu przyda- dziękuję

      Usuń
  5. Piękny bukiet i jaki kolorowy !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie, bukiet ekstra,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka z glow! Moj najszczerszy szacuneczek! Wiem,jak ciezko czegos nowego sie nauczyc (bolesnie studiuje frywolitke...),wiec tym bardziej doceniam wysilek i wklad pracy. No i efekt przede wszystkim - naprawde sliczny bukiet. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z frywolitką próbę miałam więc wiem o czym piszesz. Mój trud nie umywa sie do twoich zmagań

      Usuń
  8. Piekne i pomyslowe krusza sie pozniej ,lecz te pociagniete sa chyba lakierem?blyszcza sie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Marysiu. Gdzieś wyczytałam aby taki bukiet pokryć lakierem do włosów. Już nie pamiętam w jakim celu, czy aby był trwalszy, czy może aby kurz się na bukiecie nie gromadził. A może po to aby sie nie kruszył. Nie mam pojęcia po co. Póki co mój stoiza krótko, więc trudno mi dawać jakieś rady.

      Usuń
  9. Wszystkim, wszystkim dziewczynom serdecznie dziękuję za komentarze- pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...