6 sie 2012

246. Spódnica KÓŁECZKOWY ZAWRÓT GŁOWY- tym razem dla Jolci

Wspominałam o tym, że tak mi się spodobała spódnica czarna, którą skonstruowałam dla Beatki, że będę taką dziergać dla siebie- nieodwołalnie. Tylko w całkiem odwrotnym kolorze- białym.


Także użyłam nici filo di scozia, te duże  motki i szydełko 2mm. Teraz to już nie było rozpracowywanie, ale czysta przyjemność.  No jeśli się robi coś po raz wtóry  w niewielkim odstępie czasowym, to już nie można gderać, bo to grzech haha.


Samo wyszydełkowanie to pikuś, ale sama sobie doszyłam halkę! I tu już mnie należy podziwiać! Taka jestem flądra, że sama się chwalę. Kupiłam taki materiał dzianinowy czy coś, lekko rozciągliwy, nieprzezroczysty, jestem bardzo zadowolona.

A poza tym robię wszystko naraz i dlatego tak rzadko się tu ujawniam. Jednym słowem robię coś, czego nigdy nie pochwalałam-wiele zaczętych rzeczy naraz.

32 komentarze:

  1. Cudo!
    Jest piękna :-)
    Brakuje mi słów zachwytu... Taką to nawet ja bym ubrała :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale superowska WOW!!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież to ARCYDZIEŁO!!! CUDNA jest!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla Jolci, to dlaczego nie na modelce, się pytam?


    Ale cudo ta spódnica!
    Ślicznie wygląda to dolne wykończenie :) no i brawa za haleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna!! oczu od niej nie można oderwać!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie chodzę w spódnicach, ale ta mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu widac ze lubisz taka " dłubaninę " , spódniczka jest bardzo pracochłonna ale wygląda zjawiskowo .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jola ja Cię bardzo proszę czy ty musisz po gałach tymi elementami :P
    wiesz że ja do nich jak do jeża podchodzę a też bym taką chociaż jedną chciała mieć :(((((((((((
    no i Ty te kółeczka tak każde oddzielnie? !

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo! Piekna spódnica. I ta doszyta halka - podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyszła i gratuluję umiejętności krawieckich. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica pierwsza klasa;)) bardzo mi się podoba tylko czemu na sztucznej modelce hę? :) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka śliczna, a wykończenie daje jej jeszcze lepsze wrażenie :) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna spódnica dla Jolci, z robótkami czasami tak jest, sporo się zaczyna a potem mdło mi jak ma sie kończyc, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szydełkowanie to pikuś... Dobre Chciałabym żeby dla mnie to też był pikuś... Podziwiam wielce i spódnicę i całą ogromna pracę włożoną w jej wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo to mało powiedziane. Mistrzostwo świata. Wielkie gratulacje. stanpis1.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jola, spódniczka jest wprost zachwycająca! Oczywiście podszewka też;-) Zazdroszczę zdolnych łapek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna spódnica. Masz Dziewczyno cierpliwość do kółeczek, razem z wykończeniem dały niesamowity efekt. Halka też udana, dzięki niej spódnica jest bardzo zgrabna. Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna spódniczka a ta plisa którą jest wykończona to mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  19. Jolciu, nadrabiając zaleglości przed wyjazdem, chwale wszystko naraz. Spódnica jak zykle mistrzostwo świata, pozostale "twory" super. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękniasta, jeszcze lepsza niż czarna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że to nie Ty pojechałaś na Olimpiadę, przynajmniej w kategorii robótkowej mielibyśmy złoto. Spódnica super, mistrzostwo świata, pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  22. Złoto olimpijskie zagwarantowane!Pozdrawiam. Rozalia

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny z wielka uwagą przeczytałam wszystkie wasze komentarze. Są bardzo budujące, serdecznie dziekuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jola, ty wiesz, że ja bym na dłuższą metę nie mogła bez blogowego światka wytrzymac, szczególnie bez twojego talentu i poczucia humoru.
    Dziękuję za pozdrowienia dla Judyśki.
    Buziaki
    makneta

    OdpowiedzUsuń
  25. a mozna u Pani zamówić sukieneczke w kółeczka ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście mozna- pisz na pocztę prywatną jolad6(małpa)gazeta.pl

      Usuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...