15 lip 2012

244. Bluzeczka Chaberek

Fason tej bluzeczki jest wam znany. Spodobał się także Beatce, więc oto mamy.








Ale oczywiście bez przeróbek się nie obyło. I dlatego wszystko dość długo trwało zanim tu zaprezentowałam. Wypruwanie elementów nie jest rzeczą miłą, ale przynajmniej miałam ten luksus, że nici miałam na tyle, że nie musiałam się martwić. A to jak wiecie spory plus jeśli nerwy nie targają człowiekiem, że nici braknie.

Rozpracowany ten fason jest na Osince, tam odsyłam po wskazówki, bo ja z nich właśnie korzystałam. Ja szydełkowałam nićmi Violet, szydełkiem 2mm.  

Jako rzeczy ponadplanowe, a Beatce niezbędne powstały a jakże… opaska i pasek. Robiłam je ściśle na ile to tylko było możliwe, aby były w miarę sztywne.

 

Pasek ma służyć nie do tej bluzki, ale do czegoś innego. Piszę o tym, bo ja w pewnym momencie zgłupiałam.

 

I na koniec wpisu prezentuję wam ispiration, które spodobało się Beatce i od której wszystko się zaczęło.

19 komentarzy:

  1. się nie dziwię że się podoba :)
    żeby tylko te elementy się dało szybciej robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu no już szybciej sie nie da. One robią się szybko haha

      Usuń
  2. Bluzeczka wygląda świetnie i jeszcze te dodatki :))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko śliczne :)) Mi też ten inspiration się podoba, ale kiedy ja to zacznę... ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myśl, ale zacznij już dziś!

      Usuń
  4. Kurcze ależ to wygląda ślicznie i ma wspaniały kolor .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to ładne...ech. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona. Przepiekne prace. Izabela

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejne elementowe dzieło,cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, dla mnie taka słoneczkowa, choć to chaberek ;)Przydałoby się teraz na te ponure chmurzyska, od razu weselej na duszy, pozdrawiam i podziwiam hel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten wzór zawsze przypomina słonecznik i kojarzy mi się z żółcią

      Usuń
  9. Piękna praca i te elementy takie precyzyjne.
    Jolu jesteś MISTRZEM SZYDEŁKA :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się! Mistrzyni szydełka :) Moja siostra robi zwierzątka na szydełku i ją podziwiam no ale taka bluzeczka to arcydzieło. Pozwoliłam sobie na małe wyróżnienie na naszym blogu :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja autentycznie podzwiam osoby, które mają cierpliwość do małych rzeczy. Robiłam i malutkie i całkiem duże i powiadam ci podziwiaj swoją sistrę jesli ma ciepliwość do małych.
      Zaraz do ciebie podążam haha

      Usuń
  11. Piękny wzór i wykonanie.Ciekawe jak by wyglądała na niebieskim podkoszulku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i na niebieskim podkoszulku wyglądałaby elegancko. Ja do lepszej prezentacji wzoru wybrałam biel. Ale pod tę biel, niebieski, brąz jak najbardziej pasuje

      Usuń
  12. Wszystkim, wszystkim! kobietkom dziekuję za miłe komentarze

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracuś z Ciebie, przepiękny wzór. Podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...