11 cze 2012

241. Biedronki- różne gatunki

Czy coś byś powiedziała, czy coś byś przeciw miała, gdybym zrobiła biedronkę nićmi bawełnianymi, szydełkiem 3,5mm?





Ale, ale, ale czy coś byś powiedziała, czy coś byś przeciw miała, gdybym zrobiła taką biedronkę z „nici” uzyskanych z pociętego podkoszulka?




Niestety mój czerwony podkoszulek z przodu miał czarne wzory więc nie nadawał się ten przód do wykorzystania i tym samym do pocięcia wkoło. Musiał mi wystarczyć tylko tył podkoszulka. Na ostatnim zdjęciu pokazałam jak go cięłam aby uzyskać nici. Te rogi na samych brzegach ociupkę jeszcze wycinałam przy naciąganiu nici i zwijaniu. Ale ta biedronka wyszła jednak ładniejsza niż z nici bawełnianych.

9 komentarzy:

  1. Kończąc cytat dopiszę - chciałabym ,chciała ... :)
    "Biedroneczki są Joleczki i to chwalą sobie" :) śliczniutkie te owadziki Twojego wykonania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny trafiony pomysł, sprytne.

    OdpowiedzUsuń
  3. No popatrz, czego ta podświadomość nie wyrabia!
    Skojarzenia następujące: trwa Euro! Wszyscy jesteśmy ekipą narodową! A kto kibicuje naszym siecią sklepów? Biedronka. No i Jolcia wydziergała biedronkę:)
    pozdro hel.
    A propos podświadomości, byłam w Berlinie w strefie kibica przed Bramą Brandenburską ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze zyczenia imieninowe przesylam :) artdeco

    OdpowiedzUsuń
  5. Um encanto este trabalho, parabens!
    Nely

    OdpowiedzUsuń
  6. Gatunek podkoszulkowy wybieram - biedronka jest taka charakterna. Ale obie ładne.
    Oj, muszę spróbować w końcu tej "włóczki". Wiesz, że można też ciąć spiralnie?
    I nie siadaj wiecej na biedronki, zobacz co im zrobiłaś ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna biedronka!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Eniutek, Urszula, Halinka,Aareiasde - dziekuję
    Artdeco- dziekuję za pamięć!

    Helenko- skojarzenia od Euro do biedronki przecudne

    Artsajke- wiem, wiem że można ciąć spiralnie. Wczesniej umieszczałam prace własnie z ciętych podkoszulków spiralnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jaszczury i super pomysłowe biedrony :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...